Gå til innhold

SØ ring


pellus

Anbefalte innlegg

  • Svar 120
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Hei og hå

jeg skal være så ærlig og si dere med en gang at jeg ikke klarer å fiske med fluer jeg ikke selv har lagd ??? :'( men jeg kommer til og kopiere de fluene jeg liker :-*. Tenkte jeg skulle lage ei lita søt ei som vi kaller vesla. en stoor fiskefanger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

topp. ;D da er vi alle.

 

da får vi starte!

 

hvor lang tid skal vi sette??

 

14 dager, høres det bra ut?

 

Normale regler, send 9 fluer (eventuele bonusfluer) til meg, med ferdig Frankerte konvolutter. vist dere sender meg store nok konvolutter legger eg fluene i tome dvd kover for tryggere frakt.

 

 

Adresse

 

Per Marius Lillehamre

6143 Fiskåbygd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej

 

Her kommer den flue, som jeg vil bidrage med.....fluen er tænkt som noget, der både kan være en stor fjordreje, men også en kutling (sculpin) - lille fisk, som lever på vores blåmuslingebanker.

 

De danske SØ elsker den godt nok, til at jeg tror at de norske også vil synes om den  ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej

 

Her kommer den flue, som jeg vil bidrage med.....fluen er tænkt som noget, der både kan være en stor fjordreje, men også en kutling (sculpin) - lille fisk, som lever på vores blåmuslingebanker.

 

De danske SØ elsker den godt nok, til at jeg tror at de norske også vil synes om den  ;D ;D

 

ser jo helt konge ut ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer det ni fluer til deg pellus med maraboufluer fra meg. Blir vel ferdig til neste helg. Det blir gøy å se hva andre binder.

 

Blir det lagt med binde beskrivelse? Eller blir de lagt ut her.

 

det er ditt valg, vil du legge ut bilder, eller vil att eg skal prøve å få tatt bilder, er det helt opp til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...