Gå til innhold

Flyteringstreff til våren 2008 - Hadeland


Morten M

Anbefalte innlegg

Det vil komme bilder etter vært!

 

Men de vil bli adressert dirrektre til dem som var med. Uten om noen! 

 

Ellers så var flyteringtreffet vått, men meget hyggelig... Takk til alle som var med!

 

Så til dere som ønsker å bli med til neste år! Sett at første helgen etter 17. mai 2009.... Det blir enda mer gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 102
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Så det er kunn de som har vert med på treffet som kan se på bildene?

Om det så er tilfelle så er det meget smålig av deg Morten. Direkte barnslig.

 

Det er ikke slik det fungerer på et forum. Der deler man på opplevelsene.

 

 

Om det så ikke er tilfelle så se bort i fra dette innlegget.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er kunn de som har vert med på treffet som kan se på bildene?

Om det så er tilfelle så er det meget smålig av deg Morten. Direkte barnslig.

 

Det er ikke slik det fungerer på et forum. Der deler man på opplevelsene.

 

 

Om det så ikke er tilfelle så se bort i fra dette innlegget.

 

 

 

 

 

Når man i tillegg bruker forumet som annonseplass for sitt eget fluefiske firma fordekt som et non-profitt prosjekt så blir dette litt rart ja...  :rolleyes: ::)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

He he he :D :D Vist jeg skjønner dette rett, så er det iallefal rart synest jeg :) PRØVER å lage et eksklusivt treff til en rimelig stiv pris, bruker ffs til å promotere det, for så å holde all info fre treffen hemmelig for forumet :D :D 

Kjære Morten......litt sånn strategi........ Hadde det ikke vært LITT mer smart å lessa ut av seg med foto, skryt osv for at folk skulle BLI interessert til neste års harraball? :D Skal ikke blande meg så veeeeldig mye mer inn i hvordan du promoterer fiskesusslene dine, men jo mer positiv reklame du kan lage, jo mer kommer kundene.....og da kan du skru prisen eeeenda høgere :) ja....Feks Hemsila :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil komme bilder etter vært!

 

Men de vil bli adressert dirrektre til dem som var med. Uten om noen! 

 

Ellers så var flyteringtreffet vått, men meget hyggelig... Takk til alle som var med!

 

Så til dere som ønsker å bli med til neste år! Sett at første helgen etter 17. mai 2009.... Det blir enda mer gøy!

 

"Utenom noen" ??. Var det noen som fyra opp bellyen din  ;D ;D.

Kunne vært moro å være med på et slikt treff, men nå ble jeg skeptisk.

 

mvh

bjorni

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Reagerte også kraftig på denne:

Det vil komme bilder etter vært!

Men de vil bli adressert dirrektre til dem som var med. Uten om noen!

 

Makan :o :o.....her bruker du fluefiskesiden til å hause opp detta flyteringtreffet ditt (som også har ett økonomisk aspekt sånn jeg leser det) og når treffet er over

så annonserer du på dette utmerkede forum at kun de som deltok får se bilder :o :o.....HALLO....anybody home......sånn går bare ikke an.....

Tror ikke forumet på fluefiskesiden var ment som en gratis annonse plass for kommersielle turoperatører som ikke er villig til å gi noe tilbake til forumuet.

 

Skjerp deg, Morten og legg deg flat og se å få ut de bildene eller så bør du rett og slett ikke annonsere det flyteringtreffet ditt på dette forumet igjen.

Detta var en egotripp jeg håper vi slipper å se igjen.

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer mye bilder i fra årets flyteringtreff!

 

Men dere vet en ting! Dere må jo ha noe utoverviteren også? Eller!

 

Ellers så ble det lite fiske bilder men mye miljø bilder... Skal se om jeg får overført noen bilder iløpet av uken... Jobber sm dere døgnet rundt for å få tiden til å møten. I vanling jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte en ting til dere der...

 

Noen sparte seg for noen hundrelapper:-) Ok.. Stiv pris... Ja for noen ok... For dere som tenker litt er det ok... Ikke mer en kvart tur på byen..

For dere som ikke har noe der oppe, er ikke billig å arrangere... ikke minst det er mye arbeide jeg har lagt ned til kun DERE som dere vil huske i lang tid.... I tillegg er det planlagt slka at dere kan få audiens i fra kona:-) Vet du :-)

 

For dere som kan litt økonomi gikk jeg i minus i år å... 4500 som jeg la ut av min lomme for dere .... Vi var 20 stykker. Jeg takker dere som var med... at dere ble med .... Bare send en mail så sender jeg dere bildene i fra turen! 

 

I 2007 gikk opplegget med en neggativ saldo på rund 4000 kroner. Det vil si at jeg selv har lagt ut rundt 8500 kroner for at dere skal få mulighet til å treffes til et eventyrlig vårfiske ;)

 

For meg er det kun en ting som står igjen... Jeg gleder meg til neste år... også... Samme om det går i minus;-) Da får vi et bedre fiske, mer stor fisk og ikke minst.... et opplegg som blir skreddersydd til 50 personer.... helgen etter 17 mai... Å det er det. I år ble det tatt ca 40 fisker. Smått "sardiner" å tre gode fisker å en pen fisk på 58 cm.

 

Takk til dere alle! Skal legg ut noen bilder etter vært… Men OBS Nå er det sommer!

 

Til dere som er var med i år så er dere på første prioritert til 2009 – Samt det er noen som var med i 2007 som kommer med først på lista. –å de som ikke ble med i år… er sist! 

 

Programmet er ikke ferdig! Men det vil bli fiske på lørdag, fritt fiske på søndag. Jobber med vann nr 2. Da blir det fisk over 2 kilo dere jakter etter!

 

Ellers så vil jeg splitte gruppa i tre i vatnet. 25, 20 og 10 på vært sted. Men det sosiale vil bli på to steder!

 

Dere som var med i år vil få bli med til det samme som i år, dere som blir nye vil det koste litt mer!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Glemte en ting til dere der...

 

Noen sparte seg for noen hundrelapper:-) Ok.. Stiv pris... Ja for noen ok... For dere som tenker litt er det ok... Ikke mer en kvart tur på byen..

For dere som ikke har noe der oppe, er ikke billig å arrangere... ikke minst det er mye arbeide jeg har lagt ned til kun DERE som dere vil huske i lang tid.... I tillegg er det planlagt slka at dere kan få audiens i fra kona:-) Vet du :-)

 

For dere som kan litt økonomi gikk jeg i minus i år å... 4500 som jeg la ut av min lomme for dere .... Vi var 20 stykker. Jeg takker dere som var med... at dere ble med .... Bare send en mail så sender jeg dere bildene i fra turen! 

 

I 2007 gikk opplegget med en neggativ saldo på rund 4000 kroner. Det vil si at jeg selv har lagt ut rundt 8500 kroner for at dere skal få mulighet til å treffes til et eventyrlig vårfiske ;)

 

For meg er det kun en ting som står igjen... Jeg gleder meg til neste år... også... Samme om det går i minus;-) Da får vi et bedre fiske, mer stor fisk og ikke minst.... et opplegg som blir skreddersydd til 50 personer.... helgen etter 17 mai... Å det er det. I år ble det tatt ca 40 fisker. Smått "sardiner" å tre gode fisker å en pen fisk på 58 cm.

 

Takk til dere alle! Skal legg ut noen bilder etter vært… Men OBS Nå er det sommer!

 

Til dere som er var med i år så er dere på første prioritert til 2009 – Samt det er noen som var med i 2007 som kommer med først på lista. –å de som ikke ble med i år… er sist! 

 

Programmet er ikke ferdig! Men det vil bli fiske på lørdag, fritt fiske på søndag. Jobber med vann nr 2. Da blir det fisk over 2 kilo dere jakter etter!

 

Ellers så vil jeg splitte gruppa i tre i vatnet. 25, 20 og 10 på vært sted. Men det sosiale vil bli på to steder!

 

Dere som var med i år vil få bli med til det samme som i år, dere som blir nye vil det koste litt mer!

 

 

 

 

Jeg beklager å si det Morten men det blir lettere arrogant å referere til kritikken ved å bruke begreper som "de som har noe der oppe" og "de som ikke har noe der oppe".

For meg er det knekkende likegyldig om du går i minus eller om du går i pluss. Har overhode ikke noe imot at du arrangerer turer og skulle du tjene gode penger på disse arrangementen er det bare flott. Det er helt opp til den enkelte om de ønsker å være med eller ikke.

 

Det jeg fortsatt ikke skjønner er hvorfor du ikke kan vise bilder fra turen, etter at du over flere sider har fått gratis reklame for turopplegget ditt her på fluefiskesiden. Argumentene dine om hvor mye arbeid du har lagt ned, hvor mye du gikk i minus etc har overhode ingen relevans og er helt uinteressant for de fleste. Det dette handler om er at du får masse gratis reklame og trykker ned STOPP knappen når turen er over. "Nå får dere ikke se mer"........... :rolleyes: ::).......bare de som blir med får se bilder.......WHY??

Hva er poenget??.........er det ett ledd i å mystifisere nok til at flere skal fatte interesse for det neste år??.............nei jeg skjønner bare ikke poenget her. Men så er jeg vel en av dem som IKKE HAR NOE DER OPPE........ ;D............men jeg skjønner iallefall såpass at det blir fiske på ørret opp mot 2 kilo til neste år :rolleyes: ::)

..........det må jo være god reklame for ørretfiske :D

 

Terje!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det e ikke nån ande på forumet som kan legge ut bilder? åførtelle ka dem sitt ijæn me etter detta flyterings treffet? synes de det var hvert pengene? hvar det kosli å tilbringe helga der? hvar det sosialt?

 

Ja, kan ikke en eller annen komme med en rapport?

 

PS! Merkelig at en tråd om en så i utgangspunktet inkluderende happening skal ta en slik vending... :rolleyes: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at det er flere enn meg som synes denne tråden er blitt noe rar.  Haade dette vært mitt forum, hadde disse treffa blitt nekta omtale..rett og slett.  Synes det er en uting å bruke andres forum til slike ting, dersom ikke hensikten er å dele opplevelser og bilder med forumet.

Jeg synes ikke dette ble noe bra reklame Morten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk en ting!!!

 

Penger er ikke alt her i livet! Eller?

 

Mye fiske, lite kvalitet :-) Lite fiske muligheter for høy kvalitet... Ikke minst at man kan glede seg til neste år:-)

 

Takk for meg.... Når er det sommer og som å døgnfluene klekker:-) Ha en riktig god fiskesommer til dere alle:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...