Jump to content

Recommended Posts

Posted

I en artikkel jeg leste her på fluefiskesiden, "Grunnprinsipper i fluekasting" (meget bra forresten), står det på slutten, at denne artikkelen er en av fire artikler i en serie om fluekasting.

Det er nå en stund siden dere la ut den første artikkelen, og jeg lurer på om det kommer flere, eller om dere har lagt den død?

Dette er på ingen måte ment som kritikk, men jeg bare lurer. Artikkelen var nemlig veldig nyttig :)

Guest Henning
Posted

Tipset mitt til de som skriver desse artikklene (ja...det er nemlig flere) er å avslutte med feks " Kan muligens hende at det kommer en fortsettelse en eller annen gang" og ikke del1/4 osv :D :D blir liksom ikke så forpliktende da :)

Posted

Beklager at jeg har brukt et par år på den. Men det kommer. Jeg har mest lyst til å lage noen videosnutter på fluekasting. Enn så lenge har jeg ikke mulighet til det. Jeg har heller ikke alt bildematerialet jeg kunne tenke meg. Enn så lenge er det litt på is.

Guest Henning
Posted

Beklager at jeg har brukt et par år på den. Men det kommer. Jeg har mest lyst til å lage noen videosnutter på fluekasting. Enn så lenge har jeg ikke mulighet til det. Jeg har heller ikke alt bildematerialet jeg kunne tenke meg. Enn så lenge er det litt på is.

Slik er det bedre å formulere seg ja :).....Nå kan du liksom ta det litt på sikt :)

Posted

Den er grei! Noen videoer ville jo vært topp. Ta den tiden du/dere trenger :)

Guest Henning
Posted

Venter også spent på flere artikler om SØ fiske i oslofjorden  :)

Det er du ikke alene om  ;D;) FLEEEEEEMING!

Venter ikke for 5 øre på SØ artikkler :)....Skriv om HVA som helst.....bare ikke SØ :)

Guest Ørreten
Posted

Venter ikke for 5 øre på SØ artikkler :)....Skriv om HVA som helst.....bare ikke SØ :)

Nei men kanskje andre gjør det?  ;)

Ja til SØ artikkel!

Posted

;D he he. Bestemmer du siden eller Henning? ???;D

Guest Henning
Posted

;D he he. Bestemmer du siden eller Henning? ???;D

Folkens :):) Det var en spøk, og jeg betemmer INGENTING på ffs.....Så dere kan bare slappe av :)

• Create New...