Gå til innhold

'Briller' til å ha på caps'en


Shadow

Anbefalte innlegg

Med årene så er alt blitt mindre og armene for korte. Sena er tynnere, krokøyene mindre og det skumrer fortere  ;) . Slik var det ikke før da lærere og politifolk var voksne mannfolk.  :) Så til saken........... jeg har sett at det finnes briller/forstørrelsesglass til å sette fast i caps'en, og som foldes ned og opp alt etter behov. Jeg ville blitt umåtelig takksam om nokon kunne tipsa meg om kor man kan gå til anskaffelse av et slikt hjelpemiddel. Har ikke prøvd hjelpemiddelsentralen enda  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med årene så er alt blitt mindre og armene for korte. Sena er tynnere, krokøyene mindre og det skumrer fortere  ;) . Slik var det ikke før da lærere og politifolk var voksne mannfolk.  :) Så til saken........... jeg har sett at det finnes briller/forstørrelsesglass til å sette fast i caps'en, og som foldes ned og opp alt etter behov. Jeg ville blitt umåtelig takksam om nokon kunne tipsa meg om kor man kan gå til anskaffelse av et slikt hjelpemiddel. Har ikke prøvd hjelpemiddelsentralen enda  ;D

 

Jeg kjøpte samme "brille" som sailfish referer til tidlig i vår.. Disse funker bra.  De ligger stort sett i chestpacken, og tas fram ved behov, lette å dytte på plass på capsbremmen.  Led-lyset er godt nok til å binde på fluer når "natta" er kommet..

 

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så meget. Jeg skal ligge som ei gjedde i sivkanten å vente til de får inn igjen.  :)

 

tror ikke du vil angre.... Jeg så på flere modeller før jeg kjøpte den jeg har, men jeg ønsket en som var kjapp å "montere", og da ble denne det beste.  Et annet bruksområde er dersom du binder fluer, og også da sliter litt med å se de små detaljene. Finn fram capsen og "brillene", så har du alt i 2,5x.

 

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...