Gå til innhold

fluefiske siden har blitt DÅRLIG!


altalaks

Anbefalte innlegg

  • Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Lars M

etter at dere skiftet hele innholde på siden så har det vært elendig respons på siden,fiasko..sorry. :-[

 

??? ??? ???

Fluefiskesiden har vel aldri hatt så stor og bred oppslutning som etter at nettstedet ble fornyet!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter at dere skiftet hele innholde på siden så har det vært elendig respons på siden,fiasko..sorry. :-[

 

Hva er det du mener egentlig? Elendig respons? Har aldri vært så mange folk på siden. Og det er veldig lenge siden det var noen store endringer her inne.

Siden er uten tvil Nordens beste på ørretfiske.

 

Har vi tatt en knært for mange?  ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anders80

Vet ikke hva statistikken viser jeg men at fluefiske generelt og ørretfiske spesielt er sesongbetont er min oppfatning,så det er vel naturlig med en nedgang på aktiviteten her inne også i disse tider.Først nå så kommer jo sjøørretsesongen(gleder meg vilt) :),så kommer brunørretsesongen i elver og stille vann,da tror hvertfall jeg det blir interresante diskusjoner og mye bra tips her inne.Jeg kommer til og følge med hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Vet ikke hva statistikken viser jeg men at fluefiske generelt og ørretfiske spesielt er sesongbetont er min oppfatning,så det er vel naturlig med en nedgang på aktiviteten her inne også i disse tider.Først nå så kommer jo sjøørretsesongen(gleder meg vilt) :),så kommer brunørretsesongen i elver og stille vann,da tror hvertfall jeg det blir interresante diskusjoner og mye bra tips her inne.Jeg kommer til og følge med hvertfall.

 

Er vel mer aktivitet på  dette forumet nå om vinteren en det er om sommeren. Når ørret sesongen er i full sving, er jo alle ute og fisker. Det er en MYE større prosent ørretfiskere her en det er SØ fiskere, og 99% av de som er SØfiskere fisker jo ørret om sommeren og :)

 

Men misstenker at dette dreier seg om laksefiske, og streng tatt så er det vel mer stoff om fotball her, en det er av laksefiske. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altalaks = laksefisker? I så fall så skjønner jeg at dette ikke er den feteste siden. For her er det vår kjære ørret som ruler!!!!!!!  ;D ;D ;D

 

 

Hallo Jb har du glemt meg, idioten som fisker gjedde ;D

 

Neida, vi har mange avstikkere på forumet - og mange fisker mye forskjellig  og som inspirerer og gleder mange her. Gjedder, karper, bonefish, sik, kingfish, tarpon for å nevne noe (røya og harren er liksom litt inkludert i ørreten føler jeg).  Men det er vel ingen tvil om at det er ørreten, brun og blank, som er den store fellesnevneren . Det viser også undersøkelsen som ble gjennomført her på siden for kort tid tilbake.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del så er ikke siden like interessang nå som den var, ikke dermed sagt at den har blitt dårligere. Det har mest med tiden vi er inne i med mye innlegg om SØ, saltvannsfiske og andre temaer som fenger meg mindre.

Men dette er fortsatt Norges beste forum for fluefiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes i hvertfall dette er en glimrende kunnskapsportal hvor man stort sett får svar på det man lurer på. I tillegg er det en masse bra artikler med hovedtyngde i ørret(naturligvis) men også div annet.

 

For meg har dette forumet vært til stor hjelp i oppstartsfasen som fluefisker :)

 

Eneste som mangler nå er en god artikkel om gjeddefiske med flue, da det sikkert er mange som lurer på dette fisket.

Kan jo hende f.eks. Robban kan bidra med noe der ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart, Robban er en stor ressurs :)

 

Og det er jammen godt det er blitt dratt inn litt om sjøfiske også, tror det er endel medlemmer som setter pris på det. Du må ikke lese sjøfiske innlegg vettu Badeanda ;D

 

Dette går IKKE utover siden synes jeg, du verden hvor kjedelig det ville blitt om siden KUN handlet om ørretfiske. Det skal sies at ørretfiske også er knall gøy.

 

Tror kombinasjonen som er nå er gull. Kan ikke helt skjønne hva trådstarter mener i denne tråden egentlig, men det kan vel hende jeg er litt slapp i "topplokket" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart, Robban er en stor ressurs :)

 

Og det er jammen godt det er blitt dratt inn litt om sjøfiske også, tror det er endel medlemmer som setter pris på det. Du må ikke lese sjøfiske innlegg vettu Badeanda ;D

 

Dette går IKKE utover siden synes jeg, du verden hvor kjedelig det ville blitt om siden KUN handlet om ørretfiske. Det skal sies at ørretfiske også er knall gøy.

 

Tror kombinasjonen som er nå er gull. Kan ikke helt skjønne hva trådstarter mener i denne tråden egentlig, men det kan vel hende jeg er litt slapp i "topplokket" ;)

 

Synes å registrere at du har blitt mer aktiv på Fluefiske.net enn på Fluefiskesiden, Toggi?  Kanskje du er litt enig med trådstarter likevel?

 

Akkurat nå har forøvrig Fluefiske.net 35 flere brukere enn denne siden.  Når det er sagt - jeg var inne bare for å sjekke.  Jeg holder meg jo til Fluefiskesiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart, Robban er en stor ressurs :)

 

Og det er jammen godt det er blitt dratt inn litt om sjøfiske også, tror det er endel medlemmer som setter pris på det. Du må ikke lese sjøfiske innlegg vettu Badeanda ;D

 

Dette går IKKE utover siden synes jeg, du verden hvor kjedelig det ville blitt om siden KUN handlet om ørretfiske. Det skal sies at ørretfiske også er knall gøy.

 

Tror kombinasjonen som er nå er gull. Kan ikke helt skjønne hva trådstarter mener i denne tråden egentlig, men det kan vel hende jeg er litt slapp i "topplokket" ;)

 

Synes å registrere at du har blitt mer aktiv på Fluefiske.net enn på Fluefiskesiden, Toggi?  Kanskje du er litt enig med trådstarter likevel?

 

Akkurat nå har forøvrig Fluefiske.net 35 flere brukere enn denne siden.  Når det er sagt - jeg var inne bare for å sjekke.  Jeg holder meg jo til Fluefiskesiden!

 

Det har ikke noe med denne siden å gjøre, det er mange ivrige SØ fiskere der IKKE KUN laksefiskere. Dessuten er det mye mer om kasting på .net. For meg er det helt uproblematisk å holde meg til to gode forum. Holder en knapp på denne fortsatt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes absolutt ikke fluefiskesiden er noe dårlig forum. :) Det har heller ikke blitt dårligere. Hvem skulle i så fall gjøre det dårligere - brukerene?

 

For min del er det viktig at fluefiskesiden skiller seg fra andre forum ved i hovedsak å fokusere på fluefiske etter ørret. Det finnes andre forum hvor det diskuteres laks stolpe opp og stolpe ned (blaææ så kjedelig).  :P Fluefiskesiden er mye bedre på fluemønstere for ørret, insektslære, steg for steg fluer etc. Det eneste som trekker ned er at det er færre og dårligere utvalg av smileys  ;D ;D

 

Det det handler om er differensiering og fokusering. For min del håper jeg aldri fluefiskesiden innholdsmessig blir lik fluefiske.net. Det hadde i så fall vært utrolig kjedelig.  :-\ Det er heller ikke noe mål å bli større enn fluefiske.net.

 

Fluefiske etter ørret er og blir en sær ting for spesielt interesserte. La oss holde på den særegenheten. Det vil være riktig og viktig i lengden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som trekker ned er at det er færre og dårligere utvalg av smileys  ;D ;D

 

Ser ikke helt at det er en negativ ting..

 

Anywho.. Hadde vært greit om trådstarter gadd å komme med noen argumenter som tilsier at ffs har forverret seg.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...