Gå til innhold

fluefiske siden har blitt DÅRLIG!


altalaks

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg skjønner ikke helt kritikken her heller, laks har det vært mindre av. Tipper det er noen som fisker det her, at det blir snakket mindre om ørretfiske nå er jo helt naturlig.

 

Det er jo en haug av inspirasjon her! Slik jeg ser det så er dette mest en ørretside, skal fiske som laks etc ta seg opp her så må noen ta iniativ. Og da mener jeg brukere/medlemmer med samme interesser.

 

Jeg brukte lang tid på min SØ tråd. Var veldig aktiv, nå ruller den videre uten at jeg MÅ være aktiv selv.

 

Etter det har fokus på sjøørret fiske tatt av i forhold til før her. Det er nevnt som eksempel. Mads er et annet eksempel på noe bra han tok iniativ til.

 

I den senere tid etter litt turbulense har "tonen" her vært glimrende spør du meg. Så kommer dette, noe jeg ikke kan forstå. Husk at vi medlemmer må gå i "bresjen" selv noen ganger.

 

Rune og co gjør en strålende jobb med siden hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest nicolaj brekke

Dette er det største vrøvlet jeg har hørt. Fluefiskesiden er norges beste side for fluefiske. Det finnes muligens andre forum på nettet som inneholder litt mer lakseprat, men gjør vel det? Jeg er sikker på at selv om det kan virke som folk bare fisker ørret her inne så sitter mange med ekstrem mye kunnskap om laksefiske/harrfiske/havabbor/sø/lyr/sei/torsk osv osv. Jeg er selv en ALF (anonym laksefisker). Selv om jeg kanskje synes diskusjonen rundt villaks og hvordan vi skal ta vare på de få individene som er igjen er 100 ganger mer spennende enn selve fisket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke hva altalaks mener...og jeg tror faktisk han synes det er artig å slippe sånne "bomber" bare for å se hva som skjer...kanskje han også kjeder seg litt på kveldene nå som det er mørketid og dårlig fluefiskevær der oppe :)

 

Altalaks: Følg med i lakseforumet, jeg starter en tråd der for jeg trenger litt tips til en tur jeg skal på i sommer.Din ekspertise trengs ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra Åge! Mye bedre med et spark i ræva enn å bli tråkka på. Kommer sikkert ikke til å blande meg inn i noe lakseforum, da jeg slutta å fiske laks for 20 år sida, men det kan jo hende at det er noe å hente der for ihuga ørretfiskere også. Kommer til å følge med hva som blir diskutert.

 

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

si hva dere vil men siden har blitt mindre aktiv,helt klart!!!!siste innlegg nå er fra 18jan. i dag er 25....er vel ikke akkurat det man kaller ett aktivt forum.

Jeg begriper ikke hvor du får det ifra at det ikke har kommet nye innlegg mellom 18 og 25 januar, men det kan forsåvidt være det samme !

Et lite tips skal du, som laksefisker, også få med på kjøpet : Fluefiske.net  ;)

Der er det masse om laks, og jeg er sikker på det er noen nye innlegg siden 18. januar også  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

si hva dere vil men siden har blitt mindre aktiv,helt klart!!!!siste innlegg nå er fra 18jan. i dag er 25....er vel ikke akkurat det man kaller ett aktivt forum.

Mener du generelt på forumet? eller i Laksetråder?

Hver dag er den en eller to sider når en klikker på "nye innlegg siden sist innlogget", og det må da være et jækla aktivt forum spør du meg. Hva angår laksedelen av siden, så er det vel dere laksefiskere som må komme på banen og gjøre denne delen aktiv, for der kan iallefall ikke jeg bidra med noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

si hva dere vil men siden har blitt mindre aktiv,helt klart!!!!siste innlegg nå er fra 18jan. i dag er 25....er vel ikke akkurat det man kaller ett aktivt forum.

 

Her lukter det drugs.. Helt klart!

 

Et forum blir formet av brukerne, og slik skal det være. Trafikken og aktiviteten er enorm for tiden. Aktiviteten er stor på det fleste underforum, men på laksedelen er det selvfølgelig skrøpelig. Åpenbart fordi brukerne intereserer seg for helt andre ting. Vi har også svært dårlig aktivitet i underforumet for "Hudpleie", "Tarrotkort" og "Fotsopp". Kan ikke se at det har kommet noen tråder i disse den siste tiden, og konkluderer derfor med at Fluefiskesiden har tapt seg skikkelig! Fy of fy for en dårlig side dette! (for oss Tarrotfrelste fotsoppentusiaster)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårligere?

Ikke i betydningen mindre aktivt i alle fall.

Skulle jeg finne noe å klage på for min del er det at "menighetsfiskerne" preger forumet mer.

Noe av det beste ved denne siden da jeg begynte å bruke den for en god stund siden var den vennlige og åpne holdningen hos deltakerne. Jeg synes nok det er mer "enten er du i menigheten eller så er du en dritt" holdning hos flere nå. Men det ser kanskje mest sånn ut fordi en del liker å ta litt i og at det blir litt sport i det å være særest mulig. HEHE. Men dette er nå fortsatt et kremsted og jeg finner mange trivelige, kunskapsrike og fordomsfie fiskervenner her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

si hva dere vil men siden har blitt mindre aktiv,helt klart!!!!siste innlegg nå er fra 18jan. i dag er 25....er vel ikke akkurat det man kaller ett aktivt forum.

 

Her lukter det drugs.. Helt klart!

 

Et forum blir formet av brukerne, og slik skal det være. Trafikken og aktiviteten er enorm for tiden. Aktiviteten er stor på det fleste underforum, men på laksedelen er det selvfølgelig skrøpelig. Åpenbart fordi brukerne intereserer seg for helt andre ting. Vi har også svært dårlig aktivitet i underforumet for "Hudpleie", "Tarrotkort" og "Fotsopp". Kan ikke se at det har kommet noen tråder i disse den siste tiden, og konkluderer derfor med at Fluefiskesiden har tapt seg skikkelig! Fy of fy for en dårlig side dette! (for oss Tarrotfrelste fotsoppentusiaster)

    skal si du var saklig.. tåler ikke å høre det som er sant? kom ikke å si at det er mye aktivitet på dette forumet.og dette er jo ikke bare laksedelen,denne tråden er jo også for sjø-ørret fiske,så spar meg for dine spydigheter her mister morsom. var ingen innlegg lagt in på denne tråden siden 18januar og det mener jeg er ett lite aktivt forum så kan du mene hva du vil om hudpleie og tarrotkort.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nok det er mer "enten er du i menigheten eller så er du en dritt" holdning hos flere nå. Men det ser kanskje mest sånn ut fordi en del liker å ta litt i og at det blir litt sport i det å være særest mulig. HEHE

 

Er dette kødd eller mener du virkelig det her?? :D

 

Det vil alltid være noen få på et forum som kan oppfattes slik, men får å være helt seriøs så ser jeg ikke denne problemstillinga gitt. Denne siden må være genial å komme til som en ferskere fluefisker. Makan til hjelp har jeg aldri vært borti andre steder. Her er jeg rett og slett uenig ja. Husk at blant godt over 2000 medlemmer så kan ikke alle være like, noen store grupperinger ser jeg ikke. Og hvis jeg ser en gruppering så må jeg si at de fleste her inne som forum "mennesker" er kjempe ok. Minus meg Toggi seff som liker furore ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

er faktisk ikke så intr. i abbor,harr,lake og bekk ørret fiske som dere søringer er,det er ufisk for oss i nord.Her er det laksefiske som gjelder og hvorfor skulle jeg bry meg om di andre trådene da di intr. meg null å niks!! 

 

Det er jo det som har blitt prøvd forklart her i lengre tider. Dette re et forum der hovudmengden av brukerene er intressert i denne ufisken, og IKKE i laks. Da er det vel mest naturlig at det blir mest skriverier om desse ufisktemaene?. Kan ikke dere laksefiskere bli mer aktive her da, slik at det blir litt mer sus over laksetrådene? ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Jeg leser nesten utelukkende  mine egne innlegg, så hvis jeg synes innleggene er dårlig så har jeg bare meg selv å takke. Men jeg er stort sett veldig fornøyd.    ;D

 

hehe...dagens innlegg :) Har du en bok du leser ut av, eller kommer morsomhetene helt av seg selv? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser nesten utelukkende  mine egne innlegg, så hvis jeg synes innleggene er dårlig så har jeg bare meg selv å takke. Men jeg er stort sett veldig fornøyd.    ;D

 

Konge svar JB, det er lenge siden jeg har ledd så godt  :D :D :D :D

 

Men, spøk til side:

 

Jeg er ny på forumet her og må si jeg er mektig imponert over hva jeg finner i denne "kista". Jeg koser meg og finner nye ting hver dag. Her er nyttige råd og oppskrifter pakket inn i både humor og varme. Og personlig vil jeg heller ha mindre og matnyttig info , enn masse tom "svada" aktivitet. Vi er alle ulike og det som er bra for deg, trenger ikke være bra for meg. Å mene at dette forumet er dårlig er vel å generalisere litt vel langt. Håper du finner deg et lakseparadis forum  :).

 

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er faktisk ikke så intr. i abbor,harr,lake og bekk ørret fiske som dere søringer er,det er ufisk for oss i nord.Her er det laksefiske som gjelder og hvorfor skulle jeg bry meg om di andre trådene da di intr. meg null å niks!! 

 

Jeg er ikke spesielt interessert i å se sport på TV, men jeg sitter jo selvsagt og ser på det uansett slik at jeg kan klage over hvor mye uinteressant sport det faktisk er på TV'n  ;D

 

My god......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

si hva dere vil men siden har blitt mindre aktiv,helt klart!!!!siste innlegg nå er fra 18jan. i dag er 25....er vel ikke akkurat det man kaller ett aktivt forum.

 

Til sammenligning har ikke Fluefiske.net hatt innlegg under "Ørret" siden 3.januar. I dag er det 25.januar.. ;D

 

Begge sidene har plass til alle typer fluefiskere, men med hver sin profil. Jeg vil nok påstå at vår side har en god del mer ørretstoff, og flere ørretfiskere som aktive medlemmer, og godt er vel det. Vi er derimot ikke like gode på skyteklumper til i klasse #15, og setter ikke like stor lit til flaks og tilfeldighet under fisket... ;D

 

Neida, laksefiskere er hyggelige mennesker de også, og fortjener en nettside med mer lakserelatert stoff. Det er bare ikke her, foreløpig.... :) Men sett i gang! Det er bare å kjøre på med laksestoff, for det er da en og annen skap-laksefisker her også. Har fisket laks noen ganger jeg også.. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...