Gå til innhold

fluefiske siden har blitt DÅRLIG!


altalaks

Anbefalte innlegg

Gjest Terje Refsahl

er faktisk ikke så intr. i abbor,harr,lake og bekk ørret fiske som dere søringer er,det er ufisk for oss i nord.Her er det laksefiske som gjelder og hvorfor skulle jeg bry meg om di andre trådene da di intr. meg null å niks!! 

 

Av en eller annen grunn høres det ut for meg som du er havnet på feil forum :rolleyes: men det kan du gjøre noe med.

Slik jeg ser det så har du ett par rellativt enkle valg.

1. Vær konstruktiv og forsøk å bidra til at Lakseforumet blir mer levende :)

2. Er du ikke fornøyd med ffs så finn ett forum du vil trives bedre på. :)

 

Det er vel heller ikke noen stor hemmelighet at ffs er først og fremst rettet mot Ørretfiske og at det finnes andre nettsteder som er mer rettet mot

laksefiske og sjøørretfiske.

Når det er sagt så har vi på ffs noen virkelig dyktige ressurser når det kommer til sjøørret, gjeddefiske og annet.

Se bare på Toggi som er en super ressurs når det gjelder sjøørret fiske. For ikke å snakke om Robban når det gjelder Gjedde og annet. Dyktige karer de gutta :)

Selv om de ikke appelerer til mine fluefiske instinkter :D så snakker vi her om svært engasjerte, flinke og dyktige gutter :)

Hvorfor rett og slett ikke bli en konstruktiv og sterk ressursperson på Laks da, Altalaks :) Ingen som vil hindre deg i det her, tvert imot er du hjertlig velkommen til å løfte den tråden. Gjør ett forsøk mann, skulle du ikke lykkes så har du iallefall prøvd :) Lykkes du så er det garantert de som setter stor pris på det. :)

 

Lykke til!

 

 

Cyclops skrev

Skulle jeg finne noe å klage på for min del er det at "menighetsfiskerne" preger forumet mer.

Noe av det beste ved denne siden da jeg begynte å bruke den for en god stund siden var den vennlige og åpne holdningen hos deltakerne. Jeg synes nok det er mer "enten er du i menigheten eller så er du en dritt" holdning hos flere nå. Men det ser kanskje mest sånn ut fordi en del liker å ta litt i og at det blir litt sport i det å være særest mulig.

 

Dette jeg nå sier er kun basert på sak og ikke på person. Synes det er greit å gjøre helt klart :)

 

Sånne type kommentarer som jeg leser fra ovenfor har jeg desverre svært liten sans for. De sier ingenting men skaper bare spekulasjon.

Vær så snill å kall en spade for en spade å vær konkret i det du vil si og ikke pakk det inn i vage beskrivelser, slik at man iallefall har en liten mulighet til

å skjønne hva du mener. Kanskje til og med man kan endre på ting hvis man visste hva det dreier seg om :rolleyes::)

Eks:

Hvem er menigheten og hva har gjort noen til medlemmer av en meighet?

Hvem er sær og hva gir grunnlag for at noen av oss er mer sære enn andre?

Har den vennlige og åpne holdningen blitt borte? På hvilken måte da? Har store problemer med å skjønne dette, da jeg opplever en utrolig vilje til å dele

på både det ene og det andre her inne.

 

Hadde vært greit å få noen svar på dette :)

 

Terje!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Inspirerende tråd ;D ;D

 

Blir fylt med dyp å inderlig respekt over personer som har slike positive og inspirerende innlegg.  :P

 

Intet forum eller internettside, blir bedre en det som bidragsyterene gjør den til. Så har mann ønsker om at virkligheten skal se anderledes ut, så kan det være en brukbar plan som mange her er inne på, og legge 2 fingre i kryss og bidra litt, isteden for sutre som et liten unge.

 

Trodde lenge at vår laksefiskende venn fra nord, drev med disse inleggene bare for å hisse opp ørretfiskende søringer, men nå er jeg faktisk lit usikker. Begynner utrolig nok å tro at han faktisk mener det han skriver ;D

 

Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lever denne tråden enda???

Ja dessverre gjør den nok det. Det skal ikke være mye glør igjen på bålet før det flammer opp igjen når noen heller på litt bensin, men jeg tror ikke at det er til fluefiskesidens fordel at slike tråder får leve så lenge som dette. Takk for meg i alle fall.

 

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal gå inn på www.bjornejakt.no og klage over at det ikke er nok revejakt-tråder der ;D

 

Når Altalaks bruker såpass mye energi på å syte i stedet for å gjøre noe med saken...ja da er han bare ute etter å provosere.

 

Lite å gjøre der oppe i kulda tydeligvis :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Er det fellesferie for moderatorene, eller funker ikke "låst" funksjonen??  ;D

 

For å vise hvilken fredselsker jeg er skal jeg legge ut en laksetråd.

Jeg og har laga laksetråd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha mer stoff og flere tråder om tarpon-fiske!

Det skrives altfor lite om tarpon!

Og malle.

Og nilabbor er jo heller ikke representert!

Vår hjemlige kviete får for lite oppmerksomhet!

Det er deres feil!

 

Det er jo kun slike fisker som gjelder for meg. Derfor har jeg ingenting til overs for at andre fisker etter - for ikke å si DISKUTERER - øret, harr, laks, torsk, SØ, havabbor eller gjelder. Jeg vil derfor dedikere all min innloggede tid her på forumet til å snakke om hvor dårlig det er. Og hvor utrolig femi / barnslige / venstrevridde / treskallede alle som fisker ørret er.

 

Det faktum at det er mørkt betyr vel ikke at JEG skal tenne lyset?!

 

 

Nei fysj og føy, dette er et eutrolig deprimerende forum - jeg skjønner ikke hvorfor det i det hele tatt finnes positive "smilies" som tilvalg. Alt er gærn't!

Og det er noen andres skyld!

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg skriver vanigvis ikke i slike tråder, men nå kan jeg ikke dy meg.. Blir provosert når EN person klarer å si at majoriteten av brukere på fluefiskesiden fisker bare ufisk!

 

I stedet for å klage, syns jeg heller du bør bruke kunskapen din på å få et bedre "laksefiskermiljø" her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver vanigvis ikke i slike tråder, men nå kan jeg ikke dy meg.. Blir provosert når EN person klarer å si at majoriteten av brukere på fluefiskesiden fisker bare ufisk!

 

I stedet for å klage, syns jeg heller du bør bruke kunskapen din på å få et bedre "laksefiskermiljø" her inne.

 

Du har så rett Kristian... Klager man på dårlig aktivitet på et forum må det jo väre veldig lett å skape aktivitet selv! komme med interessante innlegg som kan diskuteres... Det er jo derfor det er et forum her? er litt tom-prat her, ja, men det er en seriös side fordet! Selv om örretfiskeren er i majoritet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Det det handler om er differensiering og fokusering. For min del håper jeg aldri fluefiskesiden innholdsmessig blir lik fluefiske.net. Det hadde i så fall vært utrolig kjedelig.  :-\ Det er heller ikke noe mål å bli større enn fluefiske.net.

 

Fluefiske etter ørret er og blir en sær ting for spesielt interesserte. La oss holde på den særegenheten. Det vil være riktig og viktig i lengden. :)

enig med deg i det meste i innlegget, men det er jo gøy å være det største forumet, for da er det flere brukere og mer variasjon og mer innlegg,            sammtidig kan det bli så mye på siden at det ikke er sjans å holde styr på og få med seg allt, siden det er så mye som står der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...