Gå til innhold

"Native Ultimate" Fiskekajakk


Anbefalte innlegg

Til alle alle som er i nærheten av Vestlandshallen søndag 20.januar kl 14, er det mulig å se/prøvesitte/kaste ifra bla Native Ultimate fiskekajakk. (lovprist farkost fra USA).

www.nativewatercraft.com (produsentens side)

www.aktiv.us  (importørs side)

 

Bergen Aktiv "tjuvstarter" årets messe sesong.

For de av dere som evt er nyfiken (bør være :)) på kajakk, er det verdt turen alene. Importør stiller for demo/ generell info

Mange andre godbiter vises sikker frem også.

Hywel Morgan kommer, hvor langt kan han kaste ifra Native Ultimate??? :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne ha vært der, men bor litt for lang unna :( ..

 

Høres jo ut som et flott mulighet!

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

Sitat fra: hoje på I dag kl. 15:45:03

Takker!  Ser at det er flere her på østlandet, spørsmålet er vel kanskje om de lagerfører denne kajakken.  Da er det jo bare å ringe og spørre. 

 

 

 

Hei igjen hoje,

Du fikk godt tips ovenfor, alle forhandlere i Norge kan leses rett ut av Native sidene.

Man vil ikke kunne lese "forhandlerlisten" ut ifra importørens sider (www.aktiv.us). Dette er nok gjort med vilje, for å i størst mulig grad kunne lede kjøpere til sine lokale forhandlere. Dette er en fair måte å gjøre det på

Ser du holder til i østfold, og da vet jeg at feks "Kajakkentusiasten" er oppgitt forhandler.

Likeså til de som er i nærheten av Lillehammer, så er "Aktiv Lillehammer" en forhandler. "Hesby sport" i vestfold osv..rundt kysten opp til Bergen. Omtrent som havabboren...artig, sikkert bare en tilfeldighet 

Vet at det vil etterhvert bli mer og mer fokus mot rene spesialbutikker innen fiske som forhandlere.

Og da gjerne også i Oslo området.

Mye udekket område, men møt opp på messer o.l. Ellers er det fritt fram for alle fiskeentusiaster nordover i landet å "pushe" sine lokale forhandlere. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS!

En korrigering i forhold til siste svar angående forhandler liste:

Nativewatercraft sine sider er ikke helt oppdatert. Noen få faller fra, fordi de enten har avsluttet sin forretning, eller har blitt erstattet av andre. De nyeste forhandlerne er ennå ikkke på nativewatercraft siden.

Gledelig å kunne meddele at nye svært engasjerte forhandlere vil være bla Grønberg Sport i Kristiansand, og Jakt & Fiske Arendal. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS!

En korrigering i forhold til siste svar angående forhandler liste:

Nativewatercraft sine sider er ikke helt oppdatert. Noen få faller fra, fordi de enten har avsluttet sin forretning, eller har blitt erstattet av andre. De nyeste forhandlerne er ennå ikkke på nativewatercraft siden.

Gledelig å kunne meddele at nye svært engasjerte forhandlere vil være bla Grønberg Sport i Kristiansand, og Jakt & Fiske Arendal. :D

 

Jakt og fiske i Arendal ??? Du mener kanskje Jakt og Friluft ?

 

Ser forøvrig ut til å være flotte farkoster ;)

 

Mvh

rJørnf

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Takk for korrigering, Osprey. Helt sikker Jakt & Friluft, Arendal.

 

Ja, et kjempe fartøy. Med et lite anker/lodd bak (gjerne også framme) samt bruk av små drivankre, så kontollerer man fisket sitt i eksempelvis en flott vik/grunne eller langs spennende kanter.

Kajakk fluefiske er gøy, og man blir voldsomt "mobil". Denne bruker man lite tid på å bli komfortabel i, og alt blir så enkelt, slik at man kan konsentrere seg om fiske. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den finnes nå  (demo?) på Nordisk Fiskeutstyr på Lysaker - så ganske OK ut, git... Håper å få prøvd den.

 

 

 

 

Har hørt rykter om dette, ja. Og det synest jeg er et rett sted å finne slikt "fiskeutstyr" :D

 

Til alle som tar turen til Hemsedal når skiene er pakket vekk, så vil den også være hos Hemsedal Sport. :D

Produktet Native Ultimate er ifølge importør heller ikke utsatt for "priskrig", og det er et kvalitets produkt verdig.

Håper mange kommer seg mer ut i kajakk eller potong, man kan gjerne eie begge hvis penger og plass, alt til sitt bruk. Det er verdt hvert øre, selv bruker jeg ikke min så veldig mye om sommeren, opptatt med elvefiske da, men vinterstid og vår, samt høst er det kjekt å finne frem årene og gli lydløst mot den utvalgte viken 8)

Men etter å ha blitt en god del inspirert av Runar Kabbes havabborfilm, så tror jeg nok at jeg må jakte litt etter den skapningen midtsommers også... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...