Gå til innhold

Sjøørret fiske i trøndelag


Bjørn-Tore Holvik

Anbefalte innlegg

  • Svar 316
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

hvordan var forholdene oppe hos dere?

var en tur ut mot orkanger idag, langt unna elveutløp og fremdeles var sjøen brun....

 

Tidlig på dagen var det moderat med vind. Den tok seg betydelig opp mot kvelden.

Veldig blankt vann gjorde dagfiske vanskelig.

Jeg tok alle mine etter mørkets frembrudd.

Ellers var forholdene forholdsvis fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur ut for å finne noen sjøørreter fikk 10stk mellom 0,3-1,0 kg og mistet en på ca 1kg..

så noen virkelige beist i dag får se om det går ann å hilse på de en annen gang ;)

 

 

Hei

 

Knallfin fangst :) Og da lurer jeg litt på da siden det ikke nevnes, hvilken flue? Hvis vak, åssen vakform?

Hilsen han "sære" som alltd lurer og "loggfører" alt ;D hehe! Synes det er verdifull info og lærerikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur ut for å finne noen sjøørreter fikk 10stk mellom 0,3-1,0 kg og mistet en på ca 1kg..

så noen virkelige beist i dag får se om det går ann å hilse på de en annen gang ;)

 

 

Hei

 

Knallfin fangst :) Og da lurer jeg litt på da siden det ikke nevnes, hvilken flue? Hvis vak, åssen vakform?

Hilsen han "sære" som alltd lurer og "loggfører" alt ;D hehe! Synes det er verdifull info og lærerikt!

 

Fluevalgene blei litt variert etter forholdene, først så vi litt småfisk så juletret fanget fisk og siste timene så fisket min reke/tangloppe imitasjon bra siden små fisken forsvant ut av syne..

Vakene varierte mellom hopp, sup og head and tail..

 

Jeg loggfører også alt i mine private logg :) alt med høyde på flo og fjære vindrettning observasjoner av byttedyr osv.. ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

×
×
  • Opprett ny...