Gå til innhold

Nytt hobbyrom :)


fishe

Anbefalte innlegg

  • Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Gjest Terje Refsahl

Endelig!!

 

Endelig har jeg fått meg hobbyrommet jeg ønsket meg, ser fram til mange fine kvelder her utover vinteren. Legger ut noen bilder her til inspirasjon for dere andre:

 

 

 

Ser ut for meg som du kommer til å få noen svært hyggelige timer der ;D ;D

Gratulerer så mye, det så rett og slett veldig trivelig ut ;D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :)

 

Hehe spørs vel om jeg klarer og ha det så ryddig etterhvert da, driver og rydder på plass utstyr enda. Men har ihvertfall laget denne pulten slik at den skal passe til forskjellige plastbokser og dubbingdispensere som jeg får til uka. blir spennende å se åssen det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Takker :)

 

Hehe spørs vel om jeg klarer og ha det så ryddig etterhvert da, driver og rydder på plass utstyr enda. Men har ihvertfall laget denne pulten slik at den skal passe til forskjellige plastbokser og dubbingdispensere som jeg får til uka. blir spennende å se åssen det blir.

 

Gud bedre mann, er du forhandler av bindestikker eller noe sånt ;D ;D ;D

Jeg teller fem stikker, eller er det fler :D :D :D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Stemer det 5 stk. Har bare endt opp med de på et vis veit ikke helt hvordan, men veldig kjekt å ha når man skal prøve å lære opp noen andre, så får de prøvd litt hva de liker før de kjøper selv. Bare stikker til en rimelig penge men alle er fult brukbare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

hva da, ryddig og fint :)

Nettopp ingen tomme ølbokser ingen snusbokser (og du som er trønder) Orden og struktur har du og, nei dette er sikkert fint men funker ikke i praksis hvet du På et slikt rom skal det være litt kaos akkurat nok til at kjærringa sier "der inne får du ordne selv der går ikke jeg inn" ;);D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva da, ryddig og fint :)

Nettopp ingen tomme ølbokser ingen snusbokser (og du som er trønder) Orden og struktur har du og, nei dette er sikkert fint men funker ikke i praksis hvet du På et slikt rom skal det være litt kaos akkurat nok til at kjærringa sier "der inne får du ordne selv der går ikke jeg inn" ;);D

 

 

øl drikker jeg ikke, snus? da begynner jeg å røyke igjen før det  ;D

 

trønder??? er ikke trønder jeg.....  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert bodd der lenge nok til at du blir "stemplet"  :D

Likte den derre skuffeannordingen du hadde på bordet Hvor kjøpte du den?

Morro å se at noen har orden på sysakene sine blir litt for ofte kaos her i huset  :rolleyes:

 

det er fra ikea, 79,- per stykk

 

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50073305

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert bodd der lenge nok til at du blir "stemplet"  :D

Likte den derre skuffeannordingen du hadde på bordet Hvor kjøpte du den?

Morro å se at noen har orden på sysakene sine blir litt for ofte kaos her i huset  :rolleyes:

 

det er fra ikea, 79,- per stykk

 

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50073305

Genialt, takk- også 79kr da  :o Det er billig Prøv å handle finer for 79 kr å se hvor mye du får  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...