Gå til innhold

Ny ring... DØGNFLUER!!!


Gjest Henning

Anbefalte innlegg

Gjest Henning

Hei.

Nå har jeg nett pakka klart for levering av myggfluene, så da er det dags for døgniser.

 

Er det noen som vil være med, så meld dere på :).................... Vi stopper vel med 10 stk?

 

Jeg lager en smeltelim Ignita ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Da var jeg halveis (fy faen det er pes med haletråder etter noen mnd med sø fluer ;)), det blir en vinyl sak fra meg(flue for sær SM fisk hehe).

 

Vinyl / latex er jo ikke akkurat fremmed for Halford-gutta :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott!!!!! Da stenger vi :) Da har vi alle deltakerne, hvor lang frist skal vi ha på denne ringen da ? Ut denne mnden?

 

OK for meg.

 

Har ikke bestemt meg for flue enda, hvis jeg lager Crippel dun så komer dere til å få så mye fisk, så kanskje jeg lager en proppelerende spent spinner isteden. Må tenke litt før jeg bestemmer meg ;D

 

Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest øystein

Flott!!!!! Da stenger vi :) Da har vi alle deltakerne, hvor lang frist skal vi ha på denne ringen da ? Ut denne mnden?

 

OK for meg.

 

Har ikke bestemt meg for flue enda, hvis jeg lager Crippel dun så komer dere til å få så mye fisk, så kanskje jeg lager en proppelerende spent spinner isteden. Må tenke litt før jeg bestemmer meg ;D

 

Gisle

 

heøøy jeg binder den proppelerende spente vinyl spinneren så du må nok lage en cripplel heheh.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...