Gå til innhold

Ny ring... DØGNFLUER!!!


Gjest Henning

Anbefalte innlegg

  • Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Henning

Hvem tar på seg jobben med foto her da?. Vi må vel legge ut bilder fra denne ringen vel? :)

Kan sikkert knipse litt jeg.

 

Da er det avgjort :)

Da må jeg sende de styggeste fluene som de andre har bundet, og den peneste jeg har bundet til deg :)

 

Nå kan jeg stille meg opp ved postkassen og vente på lekre døgnfluer :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

For meg er det greit, men vi må høre om folk    her har posta fluene sine...Da er det kanskje for sent. Vi venter en stund utover dagen, så ser vi :)  (pssssst....du skulle jo ha kasta deg på igår :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Vist ingen har imot det, så kan vi si tre ukers frist, og 11 deltakere. Da kan ørreten være med, og jeg har fått PM om at noen må ha to uker på seg. Er dette greit for alle (de som evnt hat imot dette kan sende meg PM vist de ikke vil fremstå som noen sære grinebitere :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest øystein

3 uker går fint, det er enda en stund til døgnfluesesongen ;)

 

11 deltakere =10 fluer sendt til deg Henning? og når vi sender fluene så skal vi legge ved en konvolutt med frimerke/adresse til oss selv? hva er det man vanligvis sender fluene i?

 

Slenger med et bilde av propellene mine :D dette er fluer som kan propelere litt og jeg anbefaler dem ikke til blindfiske (flue for sær vanskelig fisk og få rolige kast ;)).

 

Str 14 ca aurivilli farge (veldig fin aurivilli farge når sola skinner gjennom kroppen :D)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

3 uker går fint, det er enda en stund til døgnfluesesongen ;)

 

11 deltakere =10 fluer sendt til deg Henning? og når vi sender fluene så skal vi legge ved en konvolutt med frimerke/adresse til oss selv? hva er det man vanligvis sender fluene i?

 

Slenger med et bilde av propellene mine :D dette er fluer som kan propelere litt og jeg anbefaler dem ikke til blindfiske (flue for sær vanskelig fisk og få rolige kast ;)).

 

Str 14 ca aurivilli farge (veldig fin aurivilli farge når sola skinner gjennom kroppen :D)

 

 

Stemmer alt dette Øystein :) 10 fluer til meg, og kunvolutt til returen med frimerke og adresse. Normalt sett, så sendes fluene i en tom krokeske. Har du store fluer, så sender du de i to krokesker :)

 

 

Flotte fluer gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørreten

Vist ingen har imot det, så kan vi si tre ukers frist, og 11 deltakere. Da kan ørreten være med, og jeg har fått PM om at noen må ha to uker på seg. Er dette greit for alle (de som evnt hat imot dette kan sende meg PM vist de ikke vil fremstå som noen sære grinebitere :) )

3 uker er toppers!  :)

Da blir jeg med  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...