Gå til innhold

Streamer fluering


Gjest Ørreten

Anbefalte innlegg

Gjest Ørreten

Hei.

Noen som har lyst til å være med på en streamer fluering?

Står fritt til å binde alle typer streamere, men gjerne streamere beregna på litt "utradisjonelle" fiskeslag. Havabbor, gjedde, asp, torsk, sjøørret, hai, flyndre, flyvefisk, ubåter osv. ;)

Kan godt ta på meg jobben å sortere fluene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Gjest Ørreten

 

Heisann .....  ;D  Dette var noe nytt .

Er med jeg hvis jeg får lov ......

Veldig bra!

 

Setter et tak på 10 deltagere her hvis det er ok? Førstemann til mølla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørreten

Ja da - jeg vil også gerne være med  ;D ;D

 

Så skal jeg lave en af mine favoritter til danske bækørreter (brunørret) til dere.

 

Hvornår skal de være færdige ??

 

Mvh

 

 

Torben

Hei setter sånn ca frist 24. februar, hvis dette er ok for alle?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Binder opp streameren jeg fikk en SØ ørret på 900g på i går. Denne har sin historie. For mange år siden fisket jeg SØ i Lillevik i Larvik (før renseanlegget kom). Jeg hadde fisket i flere timer uten å få noe. Så dukket det opp en eldre kar og han satte i gang med å dra fisk etter fisk. Jeg fikk fremdeles ikke noe. Til slutt kunne jeg ikke dy meg og vadet bort til karen og spurte hvilket "lim" han fisket med. Dette var en svært hyggelig pensjonist. Han ga meg ett eksemplar av flua med beskjed om å bruke den i gråvær og skumring\natt. Den fungerte med en gang.

 

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørreten

Ser ut til at vi er 6 stk. dvs. 5 fluer på hver.
Alle legger ved en ferdig frankert konv. eller 10 kroner til porto. Også supert hvis dere legger fluene i en filmboks e.l. så jeg kan sende de tilbake i noe.
Gleder meg  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørreten

 

 

Kan godt lage to stk av hver jeg .  Skal bonusfluene også være streemere eller vil du ha noe annet ?

Hei du, er ikke så farlig med bonusfluer altså, men hvis du har lyst kan du egentlig lage hva du vil. :)

 

sidan vi vart bare 5, skal vi da lege dobbelt med fluer??

Et forslag:

I stedet for å lage like, kansje vi heller skal lage 2 forskjellige? Det vil si 5 fluer pluss fem andre fluer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...