Gå til innhold

harrfisket


Gjest Hermansen

Anbefalte innlegg

Gjest Hermansen

Høstfisket etter Harr er på sitt beste nå. Var ute sist uke og en tur i dag og det er bare så enormt mye fisk. Snittet ligger på 0.5 kg tipper jeg og man kan få akkurat så mye fisk man vil.

 

Idag var jeg desverre plaget av en sterk jævla vind som gjorde fisket vanskelig.

 

Vanvittig med fjærmygg og noe døgnfluer og vårfluer.

post-0-13949845144565_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hermansen

Det er ikke så lett å ta gode bilder når man står å fisker alene Fjelldal, jeg har en haug til og noen av de blei faktisk rett så bra. Men blir de lagt ut så finner du de på hjemmesiden min, orker ikke å legge ut fler her, er liksom det samme.

 

Fikk noen bra bilder av noen fjærmygg men det var så sterk vind så vanskelig å ta gode bilder overhode idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hermansen
Knallbilde Geir!

 

Det er fort gjort å legge ut et par til da ;)

 

Fortsatt god fiskesesong!

 

Klart det er fort gjort bare man gidder :) Alt er fort gjort bare man gidder

 

Sesong og sesong, harrfiske er ikke SÅ moro, mine dagsturer blir aldri lenger enn 1 til 1,5 time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hermansen

Fortsatt texas i harrelva her, det vaker fisk overalt.

Søndagsturen blei iallefall ødlagt av sterk vind. Hadde 0 kontroll på hvor fluene landet stort sett om man kastet litt oppstrøms havnet de flere meter nedstrøms.

Værste av alt, vi klarte ikke å finne steder med rolig vind. Vinden fulgte elvedalen nedover.

 

Men uansett, vanvittig mengder tovinger, da mener jeg vanvittige. Men vinden var ikke vår venn i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...