Gå til innhold
  • 0

Masse fluer gis bort


Sigve

Spørsmål

Over årenes løp har jeg bunnet en hel haug av fluer. Masse stander fluer av alle slag. Jeg har også lekt med mønster og matrialer og bundet noen kreasjoner som ikke ligner grisen. Med andre ord en hel haug med ræll som bare samler støv fordi jeg ikke orker sortere dem og derfor tar den lette veien og bare binder nye. Jeg kan jo kaste dem i søpla, men kansje det er noen ute her som kan bruke dem.

 

Gi lyd.

 

Sigve

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 svar til spørsmålet

Anbefalte innlegg

  • 0

Jøss! Dette var virkelig storhjertet av deg Sigve!

 

Kjenner til problemet med mange fluer som "ikke er gode nok" i mine øyne, men som kunne kommet andre til nytte. Heldigvis har jeg en sønn som (uheldigvis) kan pynte all kantvegetasjon i marka med mine fluer, så jeg har ingen å gi bort lenger - men det kan jo være en oppfordring til de som kan... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

Jøss! Dette var virkelig storhjertet av deg Sigve!

 

Kjenner til problemet med mange fluer som "ikke er gode nok" i mine øyne, men som kunne kommet andre til nytte. Heldigvis har jeg en sønn som (uheldigvis) kan pynte all kantvegetasjon i marka med mine fluer, så jeg har ingen å gi bort lenger - men det kan jo være en oppfordring til de som kan... ;)

 

Takk for hyggelige ord.

 

Det ble som med plaster. Lukk øya og dra til. Det fine nå er at jeg kan starte på nytt med blanke ark og nytt pågangsmot.

 

Sigve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

Hei Sigve :)

Fantastisk fine fluer spør du med!

Over årenes løp har jeg bunnet en hel haug av fluer. Masse stander fluer av alle slag. Jeg har også lekt med mønster og matrialer og bundet noen kreasjoner som ikke ligner grisen. Med andre ord en hel haug med ræll som bare samler støv fordi jeg ikke orker sortere dem og derfor tar den lette veien og bare binder nye. Jeg kan jo kaste dem i søpla, men kansje det er noen ute her som kan bruke dem.

 

Gi lyd.

 

Sigve

 

 

Du har vell ikke tilfeldigvis noen flere fluer du har tenkt og kaste?? Intrisert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...