Gå til innhold

Fiske etter Havabbor


pellus

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

jeg opplever "tørketid" her oppe i oslofjorden, sandebukta, drammensfjorden for tiden. har en avspasseringsuke fra jobb neste uke og har tenkt å fiske hardt ;D

kanskje jeg skal ta turen ned til sagnomsuste vestfold på jakt etter SØ og havabbor?? tips og triks belønnes med knapper og glansbilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg opplever "tørketid" her oppe i oslofjorden, sandebukta, drammensfjorden for tiden. har en avspasseringsuke fra jobb neste uke og har tenkt å fiske hardt ;D

kanskje jeg skal ta turen ned til sagnomsuste vestfold på jakt etter SØ og havabbor?? tips og triks belønnes med knapper og glansbilder!

ingen som vil ha en neve knapper og glansbilder?? ;)hete HA-tips for indre oslofjord (fornebulandet e.l) belønnes også ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Må si at dere er kjipe som ikke vil dele plasser,håpet at det var meningen med dette forumet.

Lars

Neida Lars, men vi begynner å bli mange om beinet langs kysten til tider også og det er mange som svipper innom her kun for å ta med seg plasser uten å bidra med stort mer  :P

Men for all del ikke meningen å kaste deg under bussen med innlegget mitt!

Så jeg starter på nytt - velkommen til forumet!  :) Er mye bra å lære her fra mange dyktige folk og med tanke på fangstene dine i rapporten, kan det virke som du har ett par ess opp i ermet selv!  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...