Gå til innhold

Fluebindevideoer - Hva ønsker du å se?


Anbefalte innlegg

Gjest Henning

Jeg synest at cdcmyggen passer fint inn her. Flott flue, og passer tidelig på sesongen :)

 

Den ligger vel på Nordic- outdoor sine sider......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje i overkant, men hva med følgende:

 

  • Et velfungerende stankelbeinmønster som flyter godt og ikke tvinner fortommen?
  • Marginata/vespertina klekker?
  • En tørr vann-nymfe som flyter så godt at den kan trekkes på vannflata uten at den drukner?

 

Hilsen Tom, som starter fluebindesesongen nå!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Kunne du ha prøvd deg på en paraloop-mygg en gang du får tid? Jeg tror jeg skjønner prinsippet, men det blir aldri særlig pent.  :)

støtter den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja, strømmer på med gode forslag.

Goddard kunne jeg tenke meg å ta som neste her.

Den ligger ikke på siden og kan være litt kinkig.

Jeg har laget meg et par stk i dag, må binde seg litt inn

på den type mønstre.

 

Her er en av de, er det slik dere liker den eller er det med kortere vinge?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Jeg synest at cdcmyggen passer fint inn her. Flott flue, og passer tidelig på sesongen :)

 

Den ligger vel på Nordic- outdoor sine sider......

Den ligger der ja. Men hva gjør jeg ikke for deg da Henning? Jobber med saken, har filmet den nå  8)

 

;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Hva med å lage en liten del inne i forumet som du kan lege alle videoklippene i ?

ngen andre kan legge inn bilder eller video, men bare alle de filmene som Rune lager.

Da hadde vi fått alle bindebeskrivelsene på en og samme plass :).......Bare en tanke  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen dum tanke Henning, men jeg har mest lyst til å legge de ut slik jeg gjorde med de første. Vi finner nok en god løsning.

 

En døgnis kan jeg sikkert lage JB. Vanlig med para eller? hva slags vinge? Poly kanskje siden jeg allerede har laget en vulgata med cdc vinger?

Men rakkelass kan du bare glemme. Kan strekke meg til en cdc caddis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hekling!

 

Vet at puristen har lagt ut en link der han forklarer, men jeg er litt tunglært når det gjelder hekling ser det ut som.  :rolleyes:

Hva med å slenge opp en poll ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen dum tanke Henning, men jeg har mest lyst til å legge de ut slik jeg gjorde med de første. Vi finner nok en god løsning.

 

En døgnis kan jeg sikkert lage JB. Vanlig med para eller? hva slags vinge? Poly kanskje siden jeg allerede har laget en vulgata med cdc vinger?

Men rakkelass kan du bare glemme. Kan strekke meg til en cdc caddis.

 

Kanskje en med trad. hackle, og hacklespissvinger? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...