Gå til innhold

To vadebukser battler for å bli med meg på fisketur ;D


Sailfish

Anbefalte innlegg

  • Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

hei.

 

har nettopp kjøpt meg en zip. har ikke fått prøvd den i aktivt fiske enda. den virker imidlertid veldig bra.

 

har fra før en "vanlig extreme". dan har vært veldig bra. har vel hatt den i åtte år uten å ha hatt noen problemer eller lekasjer...

 

et par detaljer som jeg savner på zipen er strikken i toppen og innerlommen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Har brukt begge og ekstreme zip får best i test fra meg, begge er knall på slitestyrke ;)

Vision er mer behagelig å ha på og puster bedre. Det står masse om zip på denne siden, veldig lite om Kinetick sin.

 

Jeg har zip og vil aldri bruke noe annet etter mine gode erfaringer med den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simms!  ;D

 

To språk battler mot hverandre. Hvem vil victorere?

 

Simms!  ;D

 

;D ;D ;D ;D ;D ;D

 

trådstarter må nok omformulere spørsmålet sitt, slik at alle får med seg poenget  :-X

 

Bør vel egentlig være ganske greit å forstå spørsmålet :-\

Hvilken bukse er best, Kineticen ell Visionen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det spørsmålet var også ; "Hvilken bukse er best uavhengig av pris?"

 

Leser bare det jeg vil lese jeg skjønner du, altså første linjen i innlegget!  ;D

 

det var det jeg var redd for, at spm var ikke klart nok for enkelte mennesker. :rolleyes:

 

til trådstarter: søk på modellene, både her og hos den konkurrende nettsiden. plenty med omtaler :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil helt klart anbefale Vision's vadebukse fremfor Kinetic, men jeg ville unngått zip-modellen, og prøvd å få tak i Extreme-modellen som kom før denne.

At Simms skal være bedre enn andre vadebukser er bare tull, så du trenger ikke legge ut 4-5000kr for å få ei god bukse.

Hvis passform er veldig viktig for deg er imidlertid Simms noe foran de andre.

Selv har jeg aldri følt noe behov for glidelås på vadebuksene mine, men det er sikkert fordi jeg bestandig går med buksene nedrullet til midjen, eller bruker midjebukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok alle forstod poenget, men Simms er og blir best uansett så synes vel bare denne burde vært tatt med i betraktningen, men det er kanskje en ukjent grunn som gjør at valget står mellom Kinetic og Vision?  :)

 

Ingen ukjent grunn gitt, men regnet med at skulle jeg ha meg en ny vadebukse fra simms som i tillegg ikke er fra forrige århundre (bokstavelig talt ;D) så måtte jeg ut med flere laken enn for vision extreme zip eller for kineticen ;) Men hvis jeg tar feil så er det bare å legge ut linker til simms-bukser også :)

 

Og dere som vanligvis ikke leser mer enn første linje i et innlegg, dere husker nok å lese hele innlegget fra nå av ;D ;D

 

Edit: P.S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ingen ukjent grunn gitt, men regnet med at skulle jeg ha meg en ny vadebukse fra simms som i tillegg ikke er fra forrige århundre (bokstavelig talt ;D) så måtte jeg ut med flere laken enn for vision extreme zip eller for kineticen ;) Men hvis jeg tar feil så er det bare å legge ut linker til simms-bukser også :)

 

 

Hø? Den original Guide buksa (fra forrige årtusen) holder da fortsatt mål i massevis! Selv om den gamle Vision Extreme buksa er knallbra, så er nok de "gamle" Simms buksene bedre.

 

Men til spørsmålet ditt: Mellom Vision og Kinetellerannet er nok Vision det sikreste valget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ironisk ment fra min side hele veien for de som ikke skjønte det....altså leser jeg hele innleggene før jeg svarer  :)

 

Skulle du ta med Simms i vurderingen så er L2-modellen et bra valg.

 

Tok den vettu ;)

Var litt på skøy også den siste linja der asså ;) Legg merke til ;D ;D

 

 

Ingen ukjent grunn gitt, men regnet med at skulle jeg ha meg en ny vadebukse fra simms som i tillegg ikke er fra forrige århundre (bokstavelig talt ;D) så måtte jeg ut med flere laken enn for vision extreme zip eller for kineticen ;) Men hvis jeg tar feil så er det bare å legge ut linker til simms-bukser også :)

 

 

Hø? Den original Guide buksa (fra forrige årtusen) holder da fortsatt mål i massevis! Selv om den gamle Vision Extreme buksa er knallbra, så er nok de "gamle" Simms buksene bedre.

 

Kan du ikke legge inn noen linker med gode bukser som slår de jeg nevner som i tillegg koster under 2 laken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...