Gå til innhold
  • 0

Fluerbindingskurs.


Robban

Spørsmål

Hei alle sammmen:

 

Sitter her og lurer som vanlig en lørdagskveld om det er noe jeg kan tilføre et miljø som har gitt meg mye tilbake. Hvorfor ikke tilby noe som mange kanskje kvier seg for å starte med, nemlig fluebinding. Jeg stiller selfølgelig som lærer mot at andre kanskje åsså gjør det samme. Jeg har hatt noen fluebindingskurs i ung alder så dette er ikke fremmed for meg. Jeg vil selfølgelig ikke kunne takle dette helt alene, hvis veldig mange er interisert. Har fra tidligere erfaringer skjønt at de som møter ofte har helt forskjellige grunnlag for å starte, så dette er i praksis et tilbud til de som er helt "grønne". Jeg vet at verkstedet mitt disponerer et møtelokale hvor det er plass til mange interiserte, om det er ledig for en sånn aktivitetet er åsså usikkert. Men dette skal jeg sjekke opp og komme tilbake til. Hvor mange som er interisert og hva som skal læres vil selfølgelig bestemmes utifra antall påmeldte og om noen er villig til å hjelpe til. Bare en tanke som jeg er villig til å utføre hvis noen er interisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 svar til spørsmålet

Anbefalte innlegg

  • 0

Takker, da er vi ihvertfall to stk. Har desverre ikke fulgt med alle leverandøres praksis når det gjelder nybgynnersett, og hvilke tilbehør de tilbyr i sine pakker, men klassikere som red tag og zulu silver håper jeg de fleste kjønner er utelukket. Et krav må være at de som melder seg på starter med det samme utstyret for å gjøre det enklere for alle parter.

Skal sjekke med sjefen til mandag hvor mange det er plass til på lageret. :). Dette er midt i oslo , alnabru, hvis det hjelper noen med valget om å starte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

Genialt Robban!

 

Dette kommer som en ekstra piff på lørdagskvelden(akkurat hjemme fra serieåpning med Enga ;D) og noe jeg gjerne blir med på. Sliter nemlig litt i oppstarten av min fluebinder-karriere.

Jeg hjelper gjerne til hvis det er noe jeg kan bidra med.

 

Bra tiltak!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

Hei Åge.

 

Sånn erfaringsmessig så vil det alltid være noen som er flinkere en andre på sånne kurs, og/eller at noen tar ting fortere en andre. Det vil alltid være vanskelig å tilfredstille alle uansett ståsted som "lærer" og hvis du stiller opp så vil det å lære bort gjøre oppgaven lettere for alle parter, og tru meg du vil helt sikket få veldig mye igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

Jeg skal sjekke ut hva de ulike fluebindersetta koster hos de jeg kjenner som leverer slike produkter. Dvs bjørnar, gero og nordisk og hva de inneholder. Selve bindesettet er jo den utgiften alle må betale, som det eneste , det er målet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

Var innom kontoret istad og sjekket forholda. Sjefen har desverre vært innom et halvt år med norsk helsevesen og derfor ikke istand til å krangle med de andre eiera av lokalet vi disponerer. De kunne selvfølgelig ikke skjønne hvorfor jeg skulle drasse inn masse fremmede for å bedrive noe så skummelt som fluebinding i " deres " lokaler, så fra min side så vil kun "lærer" status gjelde. Hvis noen andre kan skaffe et sted å møtes for å lære hverandre litt basic fluebinding stiller jeg selfølgelig. Desverre eneste jeg kunne bringe av nyheter av noe som virket som en god plan. Uansett jeg stiller hvis vi finner et sted å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...