Gå til innhold

HVA FÅR DEG TIL Å LE............


Gjest Terje Refsahl

Anbefalte innlegg

Fant denne under Lesernes VG nederst på nettavisen til VG:  Svenskene som skulle på Norway Cup.

 

En mor hadde 3 døtre som giftet seg samme dag, og hun ba dem skrive hjem til henne og berette om sexlivet sitt.

Den eldste skrev hjem bare 2 dager etter bryllupet. Brevet inneholdt et eneste ord: "Nescafe." Moren var først forvirret, men så fikk hun øye på en reklame for Nescafe i avisen, der slagordet lød som  følger: "Tilfredsstiller til siste dråpe."

Så kom brevet fra den mellomste datteren, også her med en kort melding : " Benson & Hedges."  Moren fant fram en reklame fra  Benson og Hedges sigaretter: "Ekstra lang, king size."

Først 4 uker etter bryllupet kom brevet fra den yngste datteren. Budskapet lød kort og godt: "Widerøe."  Moren undret seg, søkte gjennom alle avisene og fant en annonse med en annonsetekst som fikk henne til å dåne :

" Tre ganger om  dagen, syv dager i uken, begge veier ! "

 

Magne Fjellstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant denne under Lesernes VG nederst på nettavisen til VG:  Svenskene som skulle på Norway Cup.

 

En mor hadde 3 døtre som giftet seg samme dag, og hun ba dem skrive hjem til henne og berette om Sækslivet sitt.

Den eldste skrev hjem bare 2 dager etter bryllupet. Brevet inneholdt et eneste ord: "Nescafe." Moren var først forvirret, men så fikk hun øye på en reklame for Nescafe i avisen, der slagordet lød som  følger: "Tilfredsstiller til siste dråpe."

Så kom brevet fra den mellomste datteren, også her med en kort melding : " Benson & Hedges."  Moren fant fram en reklame fra  Benson og Hedges sigaretter: "Ekstra lang, king size."

Først 4 uker etter bryllupet kom brevet fra den yngste datteren. Budskapet lød kort og godt: "Widerøe."  Moren undret seg, søkte gjennom alle avisene og fant en annonse med en annonsetekst som fikk henne til å dåne :

" Tre ganger om  dagen, syv dager i uken, begge veier ! "

 

Magne Fjellstad.

 

 

Hehehe ;D

 

MB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis menn var kvinner, og kvinner var menn

10 ting menn villa ha gjort hvis de fikk ha vagina for en dag

1- Løpt i butikken og kjøpt en stooooooor agurk.

2- Barbert musa.

3- Forsøkt å gå i spagaten over et speil.

4- Undersøkt om det virkelig er mulig å skyte ut en bordtennisball 10 meter.

5- Legge det ene beinet over det andre uten å skvise noe.

6- Bli plukket opp på en bar, på under 10 minutter.

7- Fått flere orgasmer på rad, og ha lyst på mer uten å måtte sove først.

8- Tatt en gynekologisk undersøkelse og bedt om å få det filmet på video.

9- Knelt ved fotenden av sengen og bedt til Gud om å få bryster også.

10- Gjort et seriøst forsøk på å finne det helvetes G-punktet.

 

10 ting kvinner ville ha gjort hvis de fikk ha penis for en dag

1- Gjort seg en rask karriere i forretningslivet.

2- Fått seg en avsugning.

3- Funnet ut hva som er så fascinerende med å runke.

4- Tisset stående og snakket med de andre gutta ved urinalen, og forsøkt å bortforklare hvorfor hun bommer på urinalen hele tiden.

5- Funnet ut hvor moro det er å tisse navnet sitt i snøen.

6- Funnet ut hvordan det er å være sammen med en som kan få orgasmer flere ganger på rad.

7- Hoppe opp og ned naken med ereksjon, for å se om det føles like teit som det ser ut.

8- Klø seg på balla ute på gata, som om det er den naturligste ting i verden.

9- Forsøkt å forstå det vitenskapelige fenomenet med lysbrytningen fra en linjal, som gjør den målte lengde fem centimeter lengre enn den aktuelle lengden.

10- Gjenta punkt 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungene mine får meg til å le nesten hver dag :) Som forex, i dag morges når guttungen måtte stelle seg får å gå på skolen.

"Nå må du gå på badet, du må snart gå" "åhh kan livet bli verre?" Var svaret. Ikke helt det du forventer av en 8 åring.

Slike ting får meg til å le i hverdagen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungene mine får meg til å le nesten hver dag :) Som forex, i dag morges når guttungen måtte stelle seg får å gå på skolen.

"Nå må du gå på badet, du må snart gå" "åhh kan livet bli verre?" Var svaret. Ikke helt det du forventer av en 8 åring.

Slike ting får meg til å le i hverdagen :)

 

 

En ung dame i min famile hevdet at hun ville bli "ballettdanserute" når hun ble stor. Hun syntes det var å foretrekke fremfor å være inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...