Gå til innhold

18069 skritt.


2m

Anbefalte innlegg

Etter å ha gått 18069 skritt i dag, kunne jeg komme hjem med følgende bilder:

 

[attachimg=1]

Fortsatt ligger isen for det meste på dette vannet som ligger på 290 moh.

 

[attachimg=2]

Turkameratene var samboer og bikkja.

 

[attachimg=3]

Bra trøkk nedover her.

 

[attachimg=4]

Her ser man Gjermåa som går noe over sine bredder om dagen.

 

 

post-21-13949855659553_thumb.jpg

post-21-13949855659916_thumb.jpg

post-21-13949855660306_thumb.jpg

post-21-13949855660897_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

deilig vår dere har dær sør førr hælvete!

 

Deilig vær her nede nå ja. Denne tiden med fuglekvitter, varme og lyse kvelder setter jeg bare mere og mere pris på. Det er ganske grønt på plenen og løvet har begynt å sprette. Mangler bare isfire vann med vakende fisk nå! Isen ligger nok en uke eller to lenger nå enn i fjor, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

det er helt vidunderlig i nord uansett.....det er pinglene som flytter sørpå.....tenk om vi alle dreit i å bo sørpå....flytta nordover og la kompetansen hit.....plyndra innerst og ytters i oslofjorden for all kompetanse.....dt hadde vært stilig.....har hatt shorts på idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er helt vidunderlig i nord uansett.....det er pinglene som flytter sørpå.....tenk om vi alle dreit i å bo sørpå....flytta nordover og la kompetansen hit.....plyndra innerst og ytters i oslofjorden for all kompetanse.....dt hadde vært stilig.....har hatt shorts på idag!

 

Fint å høre at du har hatt klær på ;D Vet ikke hvordan jeg hadde reagert om jeg møtte deg naken i snøen ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært noe det gitt. :) En gang må det vel bli tid til en ordentlig fisketur nordpå. Har kun vært nord for polarsirkelen en gang da jeg var i Vesterålen i 2001. Da var det mest familietur og lite fisking, selv om det ble båttur ute på havet/fjorden hvor vi dro opp fin sei. Ikke på flue da men... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

jeg vil tro at du uansett ville få deg litt av en tur.....snakka med noen Maltesere idag.....de har vært her i 2 uker, skulle avslutte ferien i morgen....de har bestemt at de skal bli.....de flytter bare jobben, selger hus, fortalte dem litt om vinter, stormer regn og snø.......de ble ikke betenkt engang....vi skal på brygga snart.....hyggelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...