Gå til innhold

Flott tur i NYDELIG elv :)


Gjest Henning

Anbefalte innlegg

Gjest Henning

Jeg og Finn riste en liten tur på besøk til HåkonH på sist søndag. Håkon skulle ta oss med på tur i Dalselva. En liten flott elv i følge han :) Han hadde ikke forsket så VELDIG mye i elva før jeg og Finn kom, så det ble en litt lenger ekspedisjon for å si det mildt. PERFEKT elv, men litt dårlig forhold med tanke på vannstand og solsteik. Etter neste regnbye, skal vi ta turen tilbake og se om vi ikke får kontakt med de litt større fiskene i elva......(de er der ja :D )

 

Legger ut noen bilder fra mitt digitale fotoapparat, og Finn kommer med noen bilder til meg senere som jeg legger ut når jeg får det for meg :)

 

 

Here we go! :)

 

 

post-0-13949855935341_thumb.jpg

post-0-13949855935953_thumb.jpg

post-0-13949855936442_thumb.jpg

post-0-13949855936942_thumb.jpg

post-0-13949855937543_thumb.jpg

post-0-13949855938004_thumb.jpg

post-0-13949855938542_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Mye fine bilder fra deg i det siste Henning, men jeg ser ikke noe fisk..  :rolleyes:  8)

De er ikke av en størrelse som er noe å snakke om. Men maaangen fisker til nå ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Må si du er utrolig heldig Henning :) fy flate for noen fine elver! Misunner deg skikkelig for å vite om sånne elver. Men det finnes flere elver i dette landet, så jeg skal nok finne mitt paradis engang ;D Enig med at størrelsen ikke teller. I alle fall ikke med tørrflue i små glassklare elver ;D

 

joma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest øystein

Flott at du liker elva Henning :D blir nok noen bilder av deg med fisk og der inne snart :D

 

Legger ved noen bilder av elva jeg og, litt høyere vannstand på mine bilder, elva var nesten tørr når dere var der elva er 10 ganger mere lekker med vanlig vannstand ;D

 

index.php?action=dlattach;topic=6356.0;attach=14023;image

 

index.php?action=dlattach;topic=6356.0;attach=14025;image

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest øystein

Tynn blå strek ja, med enkelte små loner :D

 

sjekk Norgeibilder.no

Nord :  6616062

Øst :  308608

 

Dette er Dalselva i vidafjord, nydelig lita elv med mye fisk, mest fisk mellom 1 og 2 hg men det er mulig å lure noen større fisk også :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Jeg er bare nødt å legge ut noen bilder der Håkon og Finn driver ap med meg. Det er jo viktig at gutta har det morro, og da må det vel strengt tatt gå ut over noen....at dette er med er helt greit :)

Jeg lo iallefall når jeg så gjennom bildene jeg fikk av Finn :)

 

Nyt det folkens......for det kommer IKKE til å gjenta seg :)

 

Legger tekst under bildene.

 

post-0-13949856021995_thumb.jpg

post-0-13949856023835_thumb.jpg

post-0-13949856024353_thumb.jpg

post-0-1394985602488_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Dette er vell muligens noe av det peneste jeg har sett av elv.. ( ok ikke vært lye rundt å fartet da iofs...)

 

Den størrelsen på elv er jo det jeg leter etter he he. hvor i allverden kan man finne lignende her i drammens området? er Simoa og Snarum lignende har bare så vidt vært i titta men de ligger jo også rett ved veien, et slikt sted som er litt avsides og jeg kan flytte dit he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du trenger å vente til Mai her Henning..  :D

Denne elven kan man nesten fiske i hele året! Nå er det jo fredningstid..men tror ikke det har så  mye å si i denne elven.. for den er jo stappfull av fisk! Tok med damen min dit i vår..og hun fikk sikkert 20 ørreter på tørrflue på en og samme kveld! ;) Størrelsen snakker vi ikke om..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...