Gå til innhold

Vulgata i innlandet 25/5


Anbefalte innlegg

Gjest AndreBrun

Ja, det var tidlig  :)

 

Prøv ikke å gjøre så mye tilslag, men bare stram opp.

Var det liten fisk? Evt. vent til den kommer tilbake andre turen for å faktisk TA flua  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første Vulgataene i mitt lokale Vulgatavann her i Røyken kommer hvert år på denne tiden. Har kryss på 26. mai på første observasjon i flere år.

 

De første Vulgataene var ute å luftet vingene i et vann i Røyken  ;) i går kveld; så hele 2 stk duns. Lite vaking. Hadde en 30 minutters massiv, lokal klekking av mygg med vakfest i bare en del av vannet, litt spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første Vulgataene i mitt lokale Vulgatavann her i Røyken kommer hvert år på denne tiden. Har kryss på 26. mai på første observasjon i flere år.

 

De første Vulgataene var ute å luftet vingene i et vann i Røyken  ;) i går kveld; så hele 2 stk duns. Lite vaking. Hadde en 30 minutters massiv, lokal klekking av mygg med vakfest i bare en del av vannet, litt spesielt.

 

Opplevde det samme i romeriksåsen i går kveld, rundt 21:30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første Vulgataene i mitt lokale Vulgatavann her i Røyken kommer hvert år på denne tiden. Har kryss på 26. mai på første observasjon i flere år. Ikke vært der oppe i dag, men regner med at de er på plass ;)

 

 

Gisle

 

Vet du om de har lagt ut fiskekort for salg på bensinstasjonen i år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første Vulgataene i mitt lokale Vulgatavann her i Røyken kommer hvert år på denne tiden. Har kryss på 26. mai på første observasjon i flere år. Ikke vært der oppe i dag, men regner med at de er på plass ;)

 

 

Gisle

 

Vet du om de har lagt ut fiskekort for salg på bensinstasjonen i år?

 

 

Tror ikke de selger kort på tanken på Gullaug og i Slemmestad, bensinstasjoen på spikkestad og Røyken er nede for telling

 

Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...