Gå til innhold

Gjennomføring av flueringen


Rune Stokkebekk

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg ønsker innspill på hvordan dere synes at flueringen skal gjennomføres.

 

Noen forslag:

 

- En arrangør/host som mottar alle fluene og fordeler dem.

- Arrangøren sender ett sett til Rune's Fluefiske.com for bildetaking.

- Bilder og bindebeskrivelser legges ut på egne sider.

- Forumet brukes til diskusjon av hvem sender hva, antall, påmelding.

 

Litt til å begynne med..

 

Dette blir moro :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobben med å ta bilder av fluer tar jeg med glede, fotoutstyret står

alltid klart :D

 

Det viktigste er helt klart bytte av fluer og kosen med dette.

Synes at dere fortjener å ha minnene online!

 

Det er billigst og enklest at en arrangør/host mottar fra alle de andre deltakerne, så slipper man å sende brev på kryss og tvers.

 

Jeg trenger ikke å arrangere hver gang, dere kan sette i gang når dere vil og med hvem dere vil. Arrangøren kan sende sine fluer til meg som jeg betaler returportoen på etter å ha tatt bilder... Det er selvfølgelig ikke noe must at jeg skal legge ut alt, men det gir mere stoff til siden.

Ønsker dere ikke at det skal tas bilder, så er det også greit.

 

Jeg skal ikke være noen sjef for hva dere ønsker å gjøre.

Bruk siden min som dere vil.

 

MVH

 

Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente ikke at jeg ikke ønsker bildene på web, men jeg tenkte mest på at det koster noen kalorier for deg å legge dem ut.

Kjempeflott at du tar deg jobben med dette. :)

 

Om det legges ut bilder av noen fluer jeg ikke er fullt ut fornøyd med, er ikke det noen krise. Det ligger værre bilder av meg ute på web :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hermansen

Samme hvordan fluene ser ut , vakre fluer hører hjemme i fluebindekonkuranser ikke i praktiske fiskefluer :) Så her må vi få med alt av nye og gamle fluebindere, og masse artige tips vil vi jo få :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ta med fluene i fluebindekonkuransen også eller, tar du den for seg selv.

 

Jeg kan desverre få litt problemer med å være "host" siden jeg bor på hybel å ikke har postadresse, men jeg kan godt sende med penger til frimerke for den som er "host"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ta med fluene i fluebindekonkuransen også eller, tar du den for seg selv.

 

Jeg kan desverre få litt problemer med å være "host" siden jeg bor på hybel å ikke har postadresse, men jeg kan godt sende med penger til frimerke for den som er "host"

 

Hei Moelvfisker!

 

Hvis du ønsker det så kan fluen være med i konkurransen.

Men da bør du sende med litt mer info. Erfaing, bilde av deg/fisk hvis du har, og evt. annet snadder.

Ikke send med penger, kjøp frimerker tilsvarende det du sender.

 

Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...