Gå til innhold

Om å stenge tråder.........


Gjest Terje Refsahl

Anbefalte innlegg

Gjest Terje Refsahl

Jeg ble litt overraska over at tråden om Flyteringtreffet til Morten ble stengt. Hadde i grunn vært greit å vite hvorfor Robin stengte tråden.

Så vidt jeg kan se har man ikke brukt ukvemsord og temperaturen var rellativt lav. Det ble kun stillt noen spørsmål i forbindelse med det som etter mitt syn er en merkelig måte å reklamere på, så hvorfor stenge tråden da ??? ??? ???

 

Jeg trodde takhøyden skulle være stor her inne, noe jeg synes den generellt sett er. Men den stenginga skjønte jeg rett og slett ikke, Robin. Synes takhøyden krympa litt akkurat der ;D ;D

Sikkert en logisk forklaring, men det hadde vært greit om du begrunna hvorfor du valgte å stenge den Robin.

 

 

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt overraska over at tråden om Flyteringtreffet til Morten ble stengt. Hadde i grunn vært greit å vite hvorfor Robin stengte tråden.

Så vidt jeg kan se har man ikke brukt ukvemsord og temperaturen var rellativt lav. Det ble kun stillt noen spørsmål i forbindelse med det som etter mitt syn er en merkelig måte å reklamere på, så hvorfor stenge tråden da ??? ??? ???

 

Jeg trodde takhøyden skulle være stor her inne, noe jeg synes den generellt sett er. Men den stenginga skjønte jeg rett og slett ikke, Robin. Synes takhøyden krympa litt akkurat der ;D ;D

Sikkert en logisk forklaring, men det hadde vært greit om du begrunna hvorfor du valgte å stenge den Robin.

 

 

 

Terje!

 

Enig, jeg skulle akkurat til å skrive litt og ble veldig overrasket. For det som ble kommentert var jo egentlig bare selvjustis fra brukerne, ingen krasse ord eller drittkasting. Bare ren frustrasjon over en merkelig måte å løse tråden på. Ja egentlig ganske tåplige svar, sikkert for å skjule det faktum at de bare fikk småfisk på pellets.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kansje tråden egentli skulle vært stengt for lenge siden. pga av at det var mange som mente det var reklame. men det egentli er jo det å være litt etterpå klok.  ingen som nevnte noe om dette før treffet. dette ble jo først sagt etter at han ikke ville legge ut bilder.

 

det er jo også mulig at han ikke la det ut for reklamen sin skyld, men for å legge ut en invitasjon. å det blir vel ikke det samme?

 

men jeg synes det er litt leit att tråden ble stengt no,  var igrunn ganske spent på å få høre litt raporter å kansje få sett noen bilder der etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det var jeg som startet med å anklage han for å drive "skjult reklame" så kan jeg forklare litt hva jeg mente i denne tråden, siden den opprinnelige ble stengt.

 

Spurte han i forkant av treffet hvor mye av fjorårets inntekt som gikk til oppdrettsfisk, fikk et flåsete svar tilbake at det var bare å melde seg på treffet så fikk jeg se..

 

Er vel ikke så ille at man annonserer treffet her, hvis det hadde vært sånn at det kun var vi her inne som ble innvitert til å fiske på dette vannet 1 gang pr år, men vannet leies ut til grupper resten av sommeren for x antall tusen pr dag, mest det jeg reagerte på, så han får heller tenke sånn at de 4000,- som han gikk i minus denne helgen, var en invisteringskostnad for fremtidige helger utover sommeren ;)..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den burde vært stengt for lenge siden, og det er nettopp pga. den store takhøyden som du er inne på Terje at den IKKE har blitt stengt før nå. Og nå stengte jeg tråden fordi den ikke førte noe videre, det gikk mer i feil retning som det ser ut til at denne tråden har begynt å gjøre også. Jeg tror Morten fikk med seg kritikken etter et par hissige svar, men 20 på rad.. må være grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er vel ikke så ille at man annonserer treffet her, hvis det hadde vært sånn at det kun var vi her inne som ble innvitert til å fiske på dette vannet 1 gang pr år, men vannet leies ut til grupper resten av sommeren for x antall tusen pr dag,

 

 

Bare en liten rettelse!!

 

Kommer frem mye feil ang dette vannet som det her refereres til.

Alle kan fiske fritt i dette vannet hele året, det er bare og kjøpe fiskekort av grueierlaget. Men det er ikke lov med bellybåt.  Det er kun en gang i året og det er på flyteringtreffet.

Det er heller aldri satt ut stor fisk her. Og pellets blir det selfølgelig ikke foret med heller.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er vel ikke så ille at man annonserer treffet her, hvis det hadde vært sånn at det kun var vi her inne som ble innvitert til å fiske på dette vannet 1 gang pr år, men vannet leies ut til grupper resten av sommeren for x antall tusen pr dag,

 

 

Bare en liten rettelse!!

 

Kommer frem mye feil ang dette vannet som det her refereres til.

Alle kan fiske fritt i dette vannet hele året, det er bare og kjøpe fiskekort av grueierlaget. Men det er ikke lov med bellybåt.  Det er kun en gang i året og det er på flyteringtreffet.

Det er heller aldri satt ut stor fisk her. Og pellets blir det selfølgelig ikke foret med heller.

 

 

Ble fortalt dette når jeg var på treffet i fjor, men hvis det ikke stemmer så er det jo bare positivt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den burde vært stengt for lenge siden, og det er nettopp pga. den store takhøyden som du er inne på Terje at den IKKE har blitt stengt før nå. Og nå stengte jeg tråden fordi den ikke førte noe videre, det gikk mer i feil retning som det ser ut til at denne tråden har begynt å gjøre også. Jeg tror Morten fikk med seg kritikken etter et par hissige svar, men 20 på rad.. må være grenser.

 

Jeg fikk ikke inntrykk av at han fikk med seg kritikken i det hele tatt, kanskje det var derfor kritikken kom gjentatte ganger.  Han svarte jo så rart synes jeg.  Jeg har jo ikke noe med hva som tillates her inne og hva som ikke tillates, hadde bare vært fint å få se bilder fra treffen.  Blir som å legge ut sukkertøy, for så å ta dem tilbake igjen.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke inntrykk av at han fikk med seg kritikken i det hele tatt, kanskje det var derfor kritikken kom gjentatte ganger.  Han svarte jo så rart synes jeg.   Jeg har jo ikke noe med hva som tillates her inne og hva som ikke tillates, hadde bare vært fint å få se bilder fra treffen.  Blir som å legge ut sukkertøy, for så å ta dem tilbake igjen.  :)

 

Enig. Skal når man leser svarene til Morten får man ikke akkurat følelsen av en mann som har tatt til seg kritikken som er rettet mot han. Måten han svarer på er i beste fall arrogant.

 

Det må kunne være lov å forvente litt normale svar når såpass mange reagerer sterkt på valg som blir tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...