Gå til innhold

Reklame her på forumet.


Anbefalte innlegg

Gjest Henning

 

Det er jo mangen som har tillknitning til bransjen som IKKE lirer ut av seg om slike ting her på forumet.... :)

 

 

Nei, det er ikke så lett å vite om en representant for en butikk/ importør/ leverandør sitter og skriver med et "alias" på forumet. Dette er prisen vi må betale for å ha et forum der medlemmene kan være 100% anonyme, men jeg synes ikke det har vært noe stort problem til nå. Det har vært svært lite snikreklame her på forumet, som jeg har funnet ihvertfall. De som har vært, har vi gjennomskuet rimelig fort - og slettet... ;)

 

Jeg har selv en (liten) tilknytning til bransjen i.o.m at jeg er sponset av Nordic Outdoor (Powerteam), så jeg holder meg unna nesten alle produkt-diskusjoner for ikke å tråkke noen på tærne. Kan love at det kribler litt i fingrene noen ganger, men jeg klarer å holde meg unna tråder om anbefalninger av stenger, sneller, snører etc for det.. Håper andre som er sponset, eller har økonomiske fordeler innen bransjen, gjør det samme. Unntaket er direkte faktaopplysninger, som klumplengder, pris etc..

 

Det finnes sikkert en del medlemmer der ute som er i en slags "gråsone" også. F.eks der bestekompisen jobber i fiskebutikk, og man får rabatter i butikken. Da ønsker man kanskje å gi litt tilbake, og slenger inn noen anbefalninger her og der. Det er ikke lett å avsløre denne type "vennskapelig" markedsføring..

 

Det er også utrolig hvor "merkeavhengige" eller "merkelojale" noen fluefiskere blir. Disse fungerer rett og slett som en levende reklameplakat uten å få noe tilbake, men de gjør det allikevel. Akkurat disse må vi vel bare leve med... ;D

 

Kremt kremt....Jeg må vel innrømme at jeg ikke betaler full pris for alt jeg kjøper hele tiden.......Og at det er et par "Julenisser" som har vært utrolig snille med meg......Så litt stang/inn reklame kan det vel bli til tider .

 

Jeg var forresten på en tur igår, og "fotografen" var med på denne turen. Der hadde jeg på meg Fluefiskesiden shorta som vi kjøpte i fjor......Lurer på om jeg må lage meg bruker på andre "fluesider", legge ut bilder fra turen, og "fiske" over et par brukere til denne siden :) Med tekst som følger " Vist dere lurer på hvorfor jeg har så vanvitti pen shorte på meg, så er det slike vi har på fluefiskesiden :D :D ". Eller noe i den dur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...