Gå til innhold

- Nye sider !


Anbefalte innlegg

Gratulerer med ny side. Runes side var i særklasse beste siden på nettet. Det er FLUEFISKE SIDEN også. Gleder meg til fortsettelsen. Takker for alt arbeidet dere legger ned i å glede meg og andre likesinnete.

 

Mvh Stig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg får slenge meg på her jeg også.

Kom med tilbakemeldinger på feil og hva ellers dere måtte føle for.

Det er ingen gjestebok på denne siden, slike tilbakemeldinger skal legges inn her.

 

Takker for tipset Pål H., jeg skal gå igjennom den siden senere i dag.

Det stor fare for at det er en del "trykkleifer" her og der. Det er tross alt ganske mange sider som er lagt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hermansen

En ting til

 

Sett ett annet avsender navn en administrator feks. Skremmende å få mail fra administrator, slike ting blir også ofte filtrert via spam filter etc. :)

 

Mye trivligere med mail fra fluefiskesiden.no feks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til

 

Sett ett annet avsender navn en administrator feks. Skremmende å få mail fra administrator' date=' slike ting blir også ofte filtrert via spam filter etc. :)

 

Mye trivligere med mail fra fluefiskesiden.no feks[/quote']

 

Hehe du er nå deg selv da :D

Høres kanskje litt voldsomt ut, skal gi det en tanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hermansen

 

Hehe du er nå deg selv da :D

Høres kanskje litt voldsomt ut' date=' skal gi det en tanke.[/quote']

 

Hva nå da Rune?

 

Men seriøst. hvor proft ser det ut da,

 

Dukker opp en slik liten stygg sak som det står "Mail fra Administrator" når jeg er hjemme er det jeg selv som administrerer og her på jobb er det noen andre.

 

Hvem faen tenker seg at det er fluefiskesiden.no som vil ha min oppmerksomhet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hermansen
Forumstil i Profil sier fortsatt runesfluefiske.com. Kanke si jeg liker denne orange stilen på forumet' date=' men jeg klarer vel å tilpasse meg. Evt justere skjermen min :)[/quote']

 

Kan være skjermen din viser farger veldig galt :) Disse fargene er jo rett og slett behaglig å glo på. Sjekk om du får noen icc profiler til skjermen din så ser du muligens noe vakkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest øystein

I innholdsmenyen på startsiden markerest hele feltet med farge for å fremheve

valget på menyen,jeg irriterer meg litt over at jeg må holde markøren over skrifta

for å bli sendt videre,er det mulig å forandre dette slik at man blir sendt videre bare man trykker i feltet ?.

 

Bare en bagatell men litt irriterende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I innholdsmenyen på startsiden markerest hele feltet med farge for å fremheve

valget på menyen' date='jeg irriterer meg litt over at jeg må holde markøren over skrifta

for å bli sendt videre,er det mulig å forandre dette slik at man blir sendt videre bare man trykker i feltet ?.

 

Bare en bagatell men litt irriterende :D[/quote']

 

Tja, jo.. enig.

Dette ble gjort for å holde antall giffer nede på et lavmål (da vi har mer enn nok fra før)

 

Går helt sikkert ann å ordne på en smidigere måte.

Kommer til å gjøre det når jeg får tid.

 

Ellers tusen takk for konstruktiv kritikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I innholdsmenyen på startsiden markerest hele feltet med farge for å fremheve

valget på menyen' date='jeg irriterer meg litt over at jeg må holde markøren over skrifta

for å bli sendt videre,er det mulig å forandre dette slik at man blir sendt videre bare man trykker i feltet ?.

 

Bare en bagatell men litt irriterende :D[/quote']

 

Tja, jo.. enig.

Dette ble gjort for å holde antall giffer nede på et lavmål (da vi har mer enn nok fra før)

 

Går helt sikkert ann å ordne på en smidigere måte.

Kommer til å gjøre det når jeg får tid.

 

Ellers tusen takk for konstruktiv kritikk :)

 

Kan ganske enkelt fikses med style sheets. Lag en classe (f.eks a.menu) som som har display: block; i seg.

 

http://www.w3schools.com/css/pr_class_display.asp

 

mjoff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...