Gå til innhold

Ny vest, erfaringer?


Ashallian

Anbefalte innlegg

Heihei,

 

jeg har bestemt meg for å gå til innkjøp av en ny vest, og har kommet fram til 2 alternativ:

 

1. Sims g-3 guide vest

 

2. William Joseph Fusion Vest(http://www.williamjoseph.net    og klikk deg videre)

 

De ser begge ut til å ha sine fordeler og ulemper, og klarer ikke helt bestemme meg.

 

Derfor håpte jeg noen her hadde erfaringer med en eller begge vestene.

 

Takker på forhånd for alle svar!!

 

 

(link redigert)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Heihei,

 

jeg har bestemt meg for å gå til innkjøp av en ny vest, og har kommet fram til 2 alternativ:

 

1. Sims g-3 guide vest

 

2. William Joseph Fusion Vest(http://www.williamjoseph.net     og klikk deg videre)

 

De ser begge ut til å ha sine fordeler og ulemper, og klarer ikke helt bestemme meg.

 

Derfor håpte jeg noen her hadde erfaringer med en eller begge vestene.

 

Takker på forhånd for alle svar!!

 

 

(link redigert)

 

sjekk ut linken : http://skittfiske.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=45995 fishpond sagebrush vest.. På bildet ser den ikke så veldig tøff ut...(dårlig bilde) men en kompiss bestilte ihvertfall denne vesten herfra.. dette resulterte i at jeg og en annen  kammerat lå fra oss våre simms vester, og bestilte en vi også!!  Mer praktisk vest skal du lete lenge etter... den ser også kanontøff ut..  ;D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har brukt min G3 vest i 3 sesonger nå å den er utrolig digg.masse plass å veldig gode løsninger.Paddingen på skuldrene gjør at vekta fordeles jevnt å at luft får sirkulere.Blir ikke klam selv på varme dager.den er også behagelig å bruke med bar overkropp når temperaturen stiger.å da uten risiko for kraftig solforbrenning iåmed at materialet er tett. :)

 

Når min vest går i dass så blir det en ny G3 ingen tvil ;D

 

Lykke til med valgets kvaler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller hva med kinetic sin vest til mindre enn 1/4 del av prisen på en G3. og heller investere i noe annet?

Hvor mange lommer og dingsebomser får man egentlig for 1500.-?

 

Har prøvd G3 og den er fin som fanken, men jeg er glad andre er villige til å betale så mye for noe som egentlig kan kjøpes veldig billig - da slipper jeg å gjøre det.

 

William joseph-produktene jeg har prøvd har holdt veldig god kvalitet på søm, komfort og design, så jeg tror det blir smak og behag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Heihei,

 

jeg har bestemt meg for å gå til innkjøp av en ny vest, og har kommet fram til 2 alternativ:

 

1. Sims g-3 guide vest

 

2. William Joseph Fusion Vest(http://www.williamjoseph.net     og klikk deg videre)

 

De ser begge ut til å ha sine fordeler og ulemper, og klarer ikke helt bestemme meg.

 

Derfor håpte jeg noen her hadde erfaringer med en eller begge vestene.

 

Takker på forhånd for alle svar!!

 

 

(link redigert)

 

 

Er det denne Williams vesten du mener? I såfall har du mer info og bilde her.

http://guidelineflyfish.com/08-nordic/AF-2008/william-joseph/william-joseph.html

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den der har jeg og den duger helt ok hvis man ikke ha skal ha 50 fluebokser med seg. også de flueboksene fra flue.no passer perfekt inni de store lommene, 2 stk i hver :D

 

Hvor stor/høy er du? Og hvilken str. har du den i?

 

Tror jeg må ha XL. Er nemlig 194 cm :)

 

DF

 

da er du like høy som meg :D, er ikke kraftig bygd da (slank og smidig ;D ;D ) er ikke hjemme nå, men jeg tror det er large jag har. kan sjekke når jeg kommer hjem.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den der har jeg og den duger helt ok hvis man ikke ha skal ha 50 fluebokser med seg. også de flueboksene fra flue.no passer perfekt inni de store lommene, 2 stk i hver :D

 

Hvor stor/høy er du? Og hvilken str. har du den i?

 

Tror jeg må ha XL. Er nemlig 194 cm :)

 

DF

 

da er du like høy som meg :D, er ikke kraftig bygd da (slank og smidig ;D ;D ) er ikke hjemme nå, men jeg tror det er large jag har. kan sjekke når jeg kommer hjem.

 

 

str L har jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den der har jeg og den duger helt ok hvis man ikke ha skal ha 50 fluebokser med seg. også de flueboksene fra flue.no passer perfekt inni de store lommene, 2 stk i hver :D

 

Hvor stor/høy er du? Og hvilken str. har du den i?

 

Tror jeg må ha XL. Er nemlig 194 cm :)

 

DF

 

da er du like høy som meg :D, er ikke kraftig bygd da (slank og smidig ;D ;D ) er ikke hjemme nå, men jeg tror det er large jag har. kan sjekke når jeg kommer hjem.

 

 

str L har jeg

 

Hmm, jeg er ikke helt sikker. Jeg er også slank, men er breiere over skuldrene enn ræva. Tror du L holder til meg? 194 cm og 97 kg.

 

DF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med, da :D

 

Mvh.

Den "avlange" danske, som Hr. Lindstrøm altid kalder mig. :D

 

Sorry, off topic.

 

Jeg købte selv G3 med hjem fra USA sidste sommer og det er den bedste vest jeg har haft.

Mange detaljer - brugbare, ikke bare smarte. God pasform som ikke hænger som en våd tidning.

Vandtætte lommer til tobak og lignende. De har været afprøvet hen over den danske høst/vinter.

Helt klart min anbefaling ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...