Gå til innhold

dette er kanskje reklame, en viktig info.....stryk det moderatorer om dere synes


Gjest staffan@epost.no

Anbefalte innlegg

Gjest staffan@epost.no

Fly-Float polygarn,dette garnet fikk jeg tak i i 1985.......nå ser jeg gjennom lageret er snart tomt.....Kenneth Bostrøm kalte det for verdens beste polygarn.....nå har jeg tatt av til meg sjøl.....lifetime supply.....resten er til dere, først til mølla, sett a 3 farger 50.-

 

oliven----rust----mørk brun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fly-Float polygarn,dette garnet fikk jeg tak i i 1985.......nå ser jeg gjennom lageret er snart tomt.....Kenneth Bostrøm kalte det for verdens beste polygarn.....nå har jeg tatt av til meg sjøl.....lifetime supply.....resten er til dere, først til mølla, sett a 3 farger 50.-

 

oliven----rust----mørk brun

 

bare for å avklare, dette er garnet til "rackelhanen", ikke sant?

 

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bakslengen

Det eneste riktige rackelhanegarnet, og jeg irriterer meg grønn, over

hva som kalles rackelhane i div butikker.

Heldigvis har jeg en meter med "tau) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

det er bra gunnar....fikk sjokk da jeg så hvor lite jeg hadde igjen...i 1985 fikk jeg tak i dette partiet i belgia....skulle ha storrenovering på min den gang bil....citroen DS 23 pallas injection, forlenga versjon....reiste til belgia....kom ned en regnfull natt til ett stort industriområde....ja ca så stort som Hamar, det var mørkt...de sparer på strømmen og jeg var i villrede....men i dette store området lyste det på et kontor....jeg dro dit...for å spørre vei....på komtoret satt det en person som var der for å avvikle er konkursbo....hyggelig persom....han tok meg rundt på gamle lager....og der åpenbarte det seg dette fantastiske garnet....egentlig men til bruk i makrame.....ok, det ble handel....vil ikke fortelle hvor mye det kosta meg....det er en hemmelighet....2 timer gikk...Johan Evensen og sønner....et transportselskap fra Sandefjord lastet det i en henger....det var på vei til Norge.....så ble halvparten solgt i bulk til Orvis i USA....de solgte det også under navnet Fly Float......etter et år hadde de solgt alt og ville ha mere.....det er veldig trist dette her, tenk....så lang tid med dette materialet, men nå er det nesten slutt og kommer aldri tilbake....jeg begynner å pakke restene til Mandag.....Hulk...det kommer aldri tilbake!  de som ikke la ved navn og adresse på PM, gjør det.....

 

Staffan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

DET BLE LITT KAOS.....Vet ikk hvor mange PM som kom inn....om det er noen som ikke har fått garn de bestilte på mandag/tirsdag....send meg bestillingen en gang til.....forøvrig er mitt konto nummer 15941969434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

varene ble først sendt idag....desverre....ventet på embalasje.....kom ikke som lovet.....ddet er sendt mange enheter....please....send melding om dere ikke har fått til mandag! da får jeg bedre oversikt...noen sett igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...