Gå til innhold

inspirasjonstråd: Døgnfluer, døgnflueklekkere og døgnfluenymfer


Tom Tomassen

Anbefalte innlegg

Gjest Terje Refsahl

Er ikke helt sikker på om du synes det er en tulleflue sjøl heller Terje ;) Uansett så likte jeg idèen <<l

Det kan hende at du er inne på noe, Hermann :D :D

Takker :D

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner noen fluer fra deg Lars, du har mye kunnskap og erfaring

som kan deles .....eller ?

Selvfølgelig har jeg tonnevis med kunnskap og erfaring, Geir  ;D

Kommer nok til å poste noen bidrag her utover vinteren, bare jeg får motivasjon nok til å sette igang med noe seriøs flueproduksjon.

Ikke for det, fluene mine blir bare mer av det samme som er postet i bøtter og spann her fra før . . . Jeg sitter ikke på noen revolusjonerende mønster som ingen har sett før, merkelig nok  ;)

Fluene mine er så avgjort ikke fotomodeller, men jeg fisker dem så godt at de blir uimotståelige for enhver fisk  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri tørt å smugkikke i flueboksene dine Lars, hørt mye om hva folk fra den(gærne) sia ta Mjøsa kan finne på. Men tror  de(boksene) inneholde mye snacks.  ;D

Vidar

Langt ifra, Vidar . . .  De aller fleste her, deg inkludert, er langt flinkere rent bindeteknisk (og ikke minst fototeknisk  ;D) enn meg  :)

Fluene mine ser ikke ut, men der jeg fisker er ikke fisken så nøye på slikt, tydeligvis  <<l

Nydelig flue dette, Vidar  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fluene mine ser ikke ut, men der jeg fisker er ikke fisken så nøye på slikt, tydeligvis  <<l

Fisker ikke du der Ørreten teller haletråder da?  ;D

Joda, men telle-ferdighetene er nok ikke all verden  :D

Fantastisk flotte fluer igjen, Geir  <<l

[/quo 

Takker , Lars  :D

Fluene til Lars er minst like bra som dem vi se her inne  :)

Je har sett dem live på Raufoss  ;D

Flott flue, Truls  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...