Gå til innhold

inspirasjonstråd: attraktor/ streamer


Tom Tomassen

Anbefalte innlegg

For de som vil ha Originalen til denne, bør lese her ;):):D

 

http://www.drammenssportsfiskere.com/invicta/fluer/sneip.htm

 

Var det ikke noen svensker som bandt den først? Husker jeg leste en lang artikkel om den en gang... Var snakk om regnbueørret som spiste sneiper iallefall :P

 

Må forresten nevnes at en kollega har sett storlaks spise en sneip fra overflaten ;D

 

 

 

Hvor på vestlandet fisker du regnbue???

 

Det skulle du vel likt å vite?  ;);D Har to vann hvor det finnes regnbueørret og stor brunørret jeg fisker en del i. Regnbuen er satt ut som yngel for mange herrens år siden, og vi får dem flotte og torpedoformet opp i 2 kilo på mygg ;D Kan bare si at det ligger innen 1,5 timers kjøring fra Bergen sentrum ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og eg vet veldig godt hvor det er :P

Edda Bedda Buuuuse - du går i dame truuuse :P :P

 

Rolig no tiger...selv jeg syntes det der var provoserende, selv om det ikke var rettet mot meg. Dessuten vet du bare hvor det ene vannet er, ikke der jeg og Stian tok de store ;)

 

Og Williams..; gi en lyd dersom du befinner deg på våre trakter en gang, så kan du vel være med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og eg vet veldig godt hvor det er :P

Edda Bedda Buuuuse - du går i dame truuuse :P :P

 

Rolig no tiger...selv jeg syntes det der var provoserende, selv om det ikke var rettet mot meg. Dessuten vet du bare hvor det ene vannet er, ikke der jeg og Stian tok de store ;)

 

Og Williams..; gi en lyd dersom du befinner deg på våre trakter en gang, så kan du vel være med ;)

 

Skal notere meg det. Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og eg vet veldig godt hvor det er :P

Edda Bedda Buuuuse - du går i dame truuuse :P :P

 

Rolig no tiger...selv jeg syntes det der var provoserende, selv om det ikke var rettet mot meg. Dessuten vet du bare hvor det ene vannet er, ikke der jeg og Stian tok de store ;)

 

Og Williams..; gi en lyd dersom du befinner deg på våre trakter en gang, så kan du vel være med ;)

 

Skal notere meg det. Takk.

 

Skulle da bare mangle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

I dag:

 

Bead Head Rubberleg Prince...

 

 

 

Det ene gummibeinet på den ene flua peker litt langt mot høyre, skjerp deg!

 

Får assosiasjoner til military tattoo når jeg ser flueboksene dine. I like!

 

Mvh Sjur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh Aurivilli! Hvorfor bruker ikke jeg bittelitt ekstra tid på fluene som du gjør.. Boksen din ser nesten ut som at de har blitt manipulert i ps!  :o

Du knyter pene fluer, den er f*** meg ingen hemmelighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Claus!

Dette er i all hovedsak enkle mønster som tar kort tid å binde.

Disse mønstrene er "must have" i min nymfeboks. Binder slike hvert eneste år, og da er det ekstra lett å komme igang.

Har hatt en aldri så liten opprydding i boksene i høst. Nye mønster som ikke har vært på kroken i løpet av sommeren gir jeg som regel bort. Mulig jeg stamper de på forumet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...