Gå til innhold

vagwing


Gjest staffan@epost.no

Anbefalte innlegg

  • Svar 114
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest staffan@epost.no

Vagwing er en polypropylenduk.....denne blir innfarget med en type vannfast tusj, som jeg mikser til ulike farger....av den kan du blandt annet klippe til naturtro vingemateriell til vårfluer! Se i boka mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Lager pakker med 5 farger.....dersom ikke fargestoffet har steget brutalt de siste årene så vil denne pakka koste 125.-......mest brunlige varianter...... bitene blir ca 12 x 20 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt oftopic dette, men binder du fluer for salgt staffan??? Jeg fisker stort sett på østandet (noen skogsvann, men mest i Rena og Glomma). Kun tørrt. Så for meg en ca. 100 til 150 vår- og døgnfluer. Kanskje noen andre imitasjoner også.

 

Og ja... jeg vet at jeg burde begynne å gjøre dette selv. Men med 2 små barn og krevende kjærring  ;) så er det så mye annet å henge fingrene i også.

 

Evt. andre som tar på seg en sånn jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

please.....orker ikke.....ser for dårlig til at det er lystbetont.......men det må være noen her på foraet som kan binde velså fine fluer som det jeg kan binde, med yngre og skarpere syn og som ikke får vondt i hue etter 5 fluer......har ødelagt øya på all bindinga .....nei, normal langsynhet i forhold til 50 åra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

please.....orker ikke.....ser for dårlig til at det er lystbetont.......men det må være noen her på foraet som kan binde velså fine fluer som det jeg kan binde, med yngre og skarpere syn og som ikke får vondt i hue etter 5 fluer......har ødelagt øya på all bindinga .....nei, normal langsynhet i forhold til 50 åra!

 

he..he...Du skal få slippe  ;) Jeg får kanskje legge inn en søknad under ønskes kjøpt. Det er vel kanskje noen her på forumet som binder såpass med fluer at de kan selge noen også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

please.....orker ikke.....ser for dårlig til at det er lystbetont.......men det må være noen her på foraet som kan binde velså fine fluer som det jeg kan binde, med yngre og skarpere syn og som ikke får vondt i hue etter 5 fluer......har ødelagt øya på all bindinga .....nei, normal langsynhet i forhold til 50 åra!

 

he..he...Du skal få slippe  ;) Jeg får kanskje legge inn en søknad under ønskes kjøpt. Det er vel kanskje noen her på forumet som binder såpass med fluer at de kan selge noen også....

 

Du får høre med Terje, puristen. Han binder fluer i verdensklasse!

 

Mvh Sjur

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...