Gå til innhold

vagwing


Gjest staffan@epost.no

Anbefalte innlegg

  • Svar 114
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest staffan@epost.no

Lykkens dag!

 

Jeg fant fargestoff....har holdt på i hele dag.....i morgen kan jeg levere til dere som vil ha!

 

Det blir for mye rot og tull dersom jeg må glane i pm ér og i Eposten min for å finne ordrene.....

 

gjør som følger:

 

begynn henvendelsen med:

 

VAGWING

 

Husk navn og adresse:

 

 

 

Beløpet settes inn på konto 15941969434

 

 

125.- 5 farger.....ingen porto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

dette er fargene på Vagwing i denne innfargingen....ingen helt like....men tror det er mer enn godt nok får formålet dette :) :)[attachimg=#]

 

Herlige fargekombinasjoner, Staffan.

Gode gamle vagwing, det vil jeg også ha. Lenge siden jeg gikk tomt og de vingene er helt konge på vårfluer og er ypperlig som alternativ vinge

til Renaflua.

 

Skal bli en sann glede å binde fluer med vagwing igjen. :D

 

Terje!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

jeg tok en liten varetelling idag......den er nå ca. 400.- under det jeg har kjøpt fargeutstyr for.....jeg var litt redd for å gjøre innkjøpet.....fordi jeg egentlig er blakk som ei kjerkerotte.....og jeg ikke har et forbruk på mat etc. nødvendigheter på ca 3000.- i måneden....det store prosjektet mitt sluker penger til reiser og overnatting....men fyyyyy faen så bra det blir....dette blir det mest komplette man kan finne på nettet om nord-norge.....men om det er en eller annen som har en million å dytte inn så ville jeg  ;D, ja ;D ;D!

 

takk så langt så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...