Gå til innhold

vagwing


Gjest staffan@epost.no

Anbefalte innlegg

  • Svar 114
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest staffan@epost.no

skulle sendt konvoluttene idag, men de var litt rå etter innfarginga......de vil lukte litt av tunner da dere får dem, men det blir borte iløpet av noen dager.....dette blir borte etterhvert, jeg anbefaler dere å impregnere fluene med "gel" impregneringer som Permafloat eller "timeglassene" som ennå er i handel er lite egnet.....til fargede materialer....gjelder også fjærmaterialer som er farget syntetisk....

 

fluene og materialet vil holde på fargen lenge nok dersom de ikke blir oppbevart som pynt i capsen lenge.....altså ikke i direkte sollys.....du kan gjerne "spette" opp vingene med vannfast tusj før man pusser vingematerialet med #60 sand eller smergelpapir!

 

jeg håper på å se mange fine kreasjoner på foraet etterhvert.....dette blir stilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er vagvingen kommet, ser bra ut, spennende farger, bare å glede seg til neste sesong.

 

I tillegg bestillte jeg antron fra Staffan, etter tips fra "puristTerje", flotte fargekombinasjoner. Vinteren er lang så det er bare å fylle opp med materiale ( selv om jeg har nok for de neste 8-10 årene liggende)

 

post-1073-13949858244485_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

VAGWING

2 pakker

 

Jan Håvard Krohn

Nylandsveien 30

6011 Ålsund

 

Hei Staffan. Gleder meg til vinterens fluebinding med original VAGWING

Kr. 250 er overført til din konto 15941969434

Mvh

Håvard

 

Pakket og klart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått bundet noen fluer av materialet enda takket være overtid og en stampovn som ikke er ferdigsveiset..

 

Kommer med noen fluebilder i løpet av helga forhåpentligvis :)

Materialet ser spennende ut btw  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...