Gå til innhold

vagwing


Gjest staffan@epost.no

Anbefalte innlegg

  • Svar 114
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • 3 måneder senere...

Nå fikk jeg bonefish på nær sagt alle fluene jeg hadde. De er ikke veldig selektive. Heller str på flua fremfor farge(Har jeg lest meg til.. ;)) Men det stemmer kanskje overens da jeg stort sett fiska med fluer i str 6 og 8.. Brunt, som den i bildet over er populært i Belize Yucatan-området(Noe jeg også har lest) og det ble alltid førstevalget mitt. Deretter eksperimenterte jeg med rosa og grønn og orange varianter som var like bra..

 

Tror en av de mest kjente Bonefishfolka, Chico Fernandez skal ha sagt "I'll fish for bonefish with any fly there is.. as long as it's brown"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest staffan@epost.no

Er mye på farta for tiden og er lite å stole på!

 

Det har vært en kompleks desember med noen ulyksalige hendelser.....som nedsprøyting av materialene mine med fyringsolje....vannlekasje som ødela alpakkaulla og antrongarnet....men nå har jeg iallefall muligheter til å levere Vagwing......de som allerede har bestilt....bestill igjen nå......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Idag har jeg gjort et fargeeksprement med Vagwing......jeg må først se hvor mye arbeid det er før jeg kan love "Spraglete VagWing"..."problemet" er de vil aldri bli like....og at det er mere arbeidskrevende.....men er det stilig????[attach=1]

post-0-13949861078379_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...