Gå til innhold

Nymferingen


RaymondDH

Anbefalte innlegg

  • Svar 119
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

eg nermer meg ferdig. binder 6 gullhode nymfer (red tag) og 6 svømmende vårfluepuppe.

det som er til overs er til deg lasse 8)

 

gleder meg til Red tag'en

 

er en klassisk engelsk nymfe/flue

 

lite brukt i norge, men meget effektiv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du får de i postkassa di i morgen :)

 

NB: Dette er fiskefluer ikke utstillingsfluer!

Tinselet jeg brukte på nymfene var søppel og fant ikke ut av det før siste flua. (Derfor ligger det èn med sølvribb fremfor gullribb) Tror ikke at det kommer til å ha noe å si ved praktisk fiske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemte å nevne lasse, at det er en ekstra Grønn til dg + en gul spesial...;)

 

du kan godt legge ut bilde av den når du får den...:)

 

 

jeg kan prøve og få tatt bilde av fluene som kommer inn...... ;)

Skal bestille meg kamera så fort som mulig.... Jeg håper bare ikke dette tar for lang tid, beklager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mottok de første fluene i dag. De var fra Steffen ;) Meget fine fluer, og takk for bonus fluene ;)

 

Takk Takk, jo bare hyggelig ;D

Den gresshopper imitasjonen (en av bonusfluene) har eg hatt stooor suksess med . hadde det ikkje vert for at eg kjørte ørreten for hardt hadde eg nok fått ny pers :o. endte opp med at det hang litt av kjeven igjenn på kroken etter 10-15 min inntens kjøring  :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mottok de første fluene i dag. De var fra Steffen ;) Meget fine fluer, og takk for bonus fluene ;)

 

Takk Takk, jo bare hyggelig ;D

Den gresshopper imitasjonen (en av bonusfluene) har eg hatt stooor suksess med . hadde det ikkje vert for at eg kjørte ørreten for hardt hadde eg nok fått ny pers :o. endte opp med at det hang litt av kjeven igjenn på kroken etter 10-15 min inntens kjøring  :-\

 

 

 

Det var synd! :-\

Du tar'n til nest år skal du se!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...