Gå til innhold

Sjøørretfiske i Indre Oslofjord


Tabaqui

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Må bare si meg enig i at denne artikkelen var meget bra =D> Jeg ble hekta på SØ-fiske (i sjøen) i fjor våres og leste ALLT jeg kom over om temaet. Mye lurt , men også mye tull! Nå er det vel heller ikke lett å skrive kort og konsist om et tema som dette. Siden jeg nå har den solide erfaring på 10 mnd :roll: , må jeg si meg enig i det meste i artikkelen, untatt fiske i mørket. Blåtimen har vært min siden sep/okt da ting løsna og jeg tok mine første SØ på flue. Vet ikke hvorfor , men ETTER at det hat blitt mørkt har det vært dødt. Kanskje jeg bør kule'n enda lenger inn i mørket. Fisker mest i kragerø og bamble. Kan jo være annerledes her jeg fisker.

Gleder meg til fortsettelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Gratulerer med flott artikkel Flemming.

Er fersk når det gjelder sjøørret, men virket som det var mye fornuftig der..

:D

Var foresten bra fiske i Grenland forrige uke og i hælia. men nå er det blitt forferdelig surt hær.. men er jo lenge igjen te isen går, så det blir nok mere sjøørret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

hei hei alle sammen. skal til moss i morgen og lurtr på om det er no börstemark på g. jeg bor langt inne i sverige nå for tiden og er sjeldent ved kysten så derfor er jeg nödt til å spörre litt. vil gjerne ha no råd om plasser i moss og hvis noen vil dele med seg. mvh bkg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur ute ved Høviksodden i dag. Der låg isen enda gitt! Noen som vet hvor langt ut man må før fjorden er isfri? Det kløøøøøøøørrrrrr....

 

Fluefiskerhilsen fra SRS :D

 

 

Det er jo isfritt rundt Fornebu og fra Holmen og utover!!!

 

Får vi snart litt vind er det nok ikke lenge isen ligger inne i buktene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...