Gå til innhold

Kastetrening i Trondheim?


Gjest Raymond

Anbefalte innlegg

Gjest storfemti

Etter å ha lest om kastetrening i Oslo, må jeg bare spørre om det er planlagt noen trening i Trondheimsområdet i løpet av vinteren? Trenger sårt å justere teknikken min, får den er fullt av feil er jeg redd :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Hørte selv med Sakshaug, men fikk som svar at bygging av butikken var førstepri fram til nyåret, så det var lite trolig. Var innom Stjørdal Sportfisk også, men de prioterte kiting. Mulig de skulle starte opp et bindekurs for SØ fluer, men ingenting var bestemt enda :(

 

Må nok til byen ja, men det er egentlig samme for meg. Jeg trenger trening, samme hvor det måtte være ;D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Heisann alle kastenerder og oss andre som trenger litt trening før kommende sesong.

 

Vi i Storørreten castingklubb starter med innendørstreninger i Husebyhallen nå på søndag 4.jan. kl. 20.00-22.00.

 

Vell møtt alle interesserte

 

Mvh Geir Waaden

Storørreten castingklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

For de som bor i Stjørdalsområdet eller gidder å ta turen til Lånke.

28 februar blir det kastetrening i Lånkehallen fra kl 10-12. Vi har fått leid hallen fra kl 10-12, og kafeen fra 12-13.

Har fått leid hallen flere ganger utover våren så det er bare å finne frem utstyret. (:

Satser på å ha et tema for kastingen samt litt sosialt + kaffe etter trening. Gratis kaffe men regn med et lite bidrag til hall leie.. (20-30 kr pr mann.)

 

Kurt Albertsen

Sportsfiskesenteret Stjørdal

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...