Gå til innhold

NYTT PÅ HJEMMESIDA www.mollanmedia.com


Gjest staffan@epost.no

Anbefalte innlegg

Gjest staffan@epost.no

Arnt og jeg ble enige......vi legger alle fire CD produksjonene ut på hjemmesida til Arnt, der vil du finne mye god instruksjon.....det skjer ikke idag....ikke imorgen heller, men innen noen uker vil du finne ca. 2 timer med fluebinding + mye annet snaks på

 

                                                          www.mollanmedia.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 131
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Gjest staffan@epost.no

salget står helt stille! vet at det kopieres over en lav sko!!! ja det er hyggelig gjort for om vvi ikke hadde stått for produksjonen sjøl vet vi at omkostningene ville vært på nærmere 60 000.- pr.stk. dette blir en hyggelig sak for de fleste vil jeg tro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off dette, men har lyst til å si det: Kjøpt boka (Bare et kast til) for noen år siden til *full* pris og den var absolutt verdt pengene.

Laidback, jordnær - jeg koste meg ihvertfall. Synd den ikke solgte bedre...

Snillt å legge ut CDene til hvermansen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til deg Staffan, og Arnt :D Dette var hvirkelig storsinna av deg :D Ikke nok med at du deler dine kunskaper på forumet her (som jeg setter umåtelig stor pris på :D ) men så får vi deg "live" også :D Gleder meg stort :D

 

Mvh Dagbjørn Syrstad

 

ps. Må forøvrig tilføye at jeg koser meg med boken din ;) Anbefales :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

boka solgte kjempebra!!!!! langt over gjennomsnitlig......

Mener jeg leste en plass at den ikke solgte bra, men jeg husker nok feil da :-[. Det var kanskje fortjenesten som var laber..? Synd isåfall :(

 

Boka solgte ca. 8000 til vanlig pris.....2000 har gått ut på salg......det er ikke galt......de snakker om på forlage at hjemmesider som dette har tatt over bokbehovet og at det kommer færre slike nisjebøker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til deg Staffan, og Arnt :D Dette var hvirkelig storsinna av deg :D Ikke nok med at du deler dine kunskaper på forumet her (som jeg setter umåtelig stor pris på :D ) men så får vi deg "live" også :D Gleder meg stort :D

 

Mvh Dagbjørn Syrstad

 

ps. Må forøvrig tilføye at jeg koser meg med boken din ;) Anbefales :D

 

Vi er helt på linje her også Dagbjørn  :). Er du ny i "fluefiske verden" så inneholder boka "Bare ett kast til" mye av det du trenger for å komme i gang. Ikke minst hvilke fluer skal du bruke når. Den hører etter mitt syn til i "grunnmuren" blant norske fluefiskebøker. Har du fisket noen år, så legger du nesten garantert ny kunnskap til det du allerede vet, ved å få med deg mange av detaljene i boka. Er livet ditt litt grått og kjedelig, men du liker å fiske, ja da er boka en oppmuntring og du får deg en god latter innimellom. Eneste som ergrer meg var at boka ikke var utgitt da jeg tok min første famlende skritt inn i "fluefiskeverden".

Dere som starter i dag er heldige  :) :). En stor takk til forfatteren, denne boka anbefales på det varmeste.

 

Flott at du legger ut videoene Staffan. Vi trenger flere ung-gutter\jenter ut i naturen og gjerne med fluestang  :)

 

bjorni

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

vet dere hva.....dette som har kommet nå er så hyggelige ord at jeg nesten rødmer! iallefall så mye rødminsom tilsvarer en halv flaske rødvin....takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

synes vel at rødvin er det beste.....skotsk kildevann er bra......blir så inn i helvetes agresiv i fylla på sprit! ;D ;D ;D ;D nei rødvin....helst portugesisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...