Gå til innhold

NYTT PÅ HJEMMESIDA www.mollanmedia.com


Gjest staffan@epost.no

Anbefalte innlegg

  • Svar 131
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Gjest staffan@epost.no

takk igjen......synes det bare er hyggelig å kunne gjøre dette......jeg er sikker på at hverken Arnt eller jeg taper på det.....Arnt er helt oppe i eliten når det gjelder multimedia her i landet....før eller siden dukker det opp en eller annen som har behov for en tjeneste som han kan gi......jeg kommer til å selge mere av varene og ideene mine!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også berømme Staffan for hans raushet. Til tross for ergrelser rundt all piratkopieringen av instruksjonsfilmene hans, velger han altså nå å legge dette innholdet ut til felles berikelse for oss alle  ;D

Flott Staffan, bare synd at du ikke også kan legge ut boka "Bare ett kast til"  ;)

 

For ordens skyld, jeg har på ærlig vis kjøpt både boka di og samtlige fluebinder CDèr.

Bare ett kast til, er den desidert beste boka om fluefiske og fluebinding som er utgitt på norsk. Den overgår også mye av de bøkene som finnes på engelsk også. Det jeg vil berømme Staffan mest for er fokuset på vårfluene. Før denne boka kom ut, var det et vårflue-vakum i Norge. Staffan er iallefall i mine øyne den første som gav vårfluene sin rettmessige plass, de ulike vårflue mønstrene kommer faktisk før døgnfluene i denne boka. Takk Staffan  ;D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

takk for feedback......storsinnet....nei.....bra å slippe tingene fritt ut.....en ting er ganske klart....det kommer til å gå litt treigt.....mye video med forholsvis lange sekvenser!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arnt og jeg ble enige......vi legger alle fire CD produksjonene ut på hjemmesida til Arnt, der vil du finne mye god instruksjon.....det skjer ikke idag....ikke imorgen heller, men innen noen uker vil du finne ca. 2 timer med fluebinding + mye annet snaks på

 

                                                           www.mollanmedia.com

 

Takk! nå kan jeg endelig begynne å binde tørrfluer snart  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg begynt å laste opp Staffan Lindstrøm sine filmer. Det skal totalt bli 35 oppskrifter med fiskefluer for norske forhold. Tilsammen 2,5 timer med GRATIS fluebinderkurs!

Bær over med at det vil ta noe tid å konvertere og laste opp filmene.

Vær så snill å rapportere bugs.

 

Jeg håper også at det vil dukke opp en sponsor eller to. Så mye video tar mye serverplass, og det koster penger.

 

Håper mange får utbytte av filmene.

 

http://mollanmedia.com/staffan/staffan.html

 

Arnt Mollan

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...