Gå til innhold

NYTT PÅ HJEMMESIDA www.mollanmedia.com


Gjest staffan@epost.no

Anbefalte innlegg

Heh, på tide å skrote explorer forstår jeg. Full skjerm etc så ser jeg det meste men får ikke opp noen zoom-muligheter (selv om det pleier å funke på andre flash-greier). Vel vel, når hjemmemaskinen ikke strekker til får jeg se de flotte klippene på jobb... Men ti poeng og pluss i margen for tiltaket! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 131
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Alle oppskriftene kommer etter hvert. Bær over med at dette kan ta litt tid.

 

Det er en bug ved visning i Explorer. Til jeg har fått fikset det, så klikk på 100% symbolet nederst i høyre hjørne på skjermen, og forandre 100% til 75 eller 125%.

Vi som skrotet Explorer for lenge siden, har ikke problemer.

 

Arnt Mollan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Jeg finner ikke disse filmene jeg!?

 

Arnt la inn denne på forrige side i denne tråden. Når jeg klikka på denne så kom jeg rett inn til binding av døgnfluer.

http://mollanmedia.com/staffan/staffan.html

 

Når jeg trykka på den lille firkanten ved siden av klokka på "playlinja" under Staffan så fikk jeg fullskjermsvisning.

 

Arnt og Staffan:

Det er gutta sine det :D :D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ikke disse filmene jeg!?

 

Arnt la inn denne på forrige side i denne tråden. Når jeg klikka på denne så kom jeg rett inn til binding av døgnfluer.

http://mollanmedia.com/staffan/staffan.html

 

Når jeg trykka på den lille firkanten ved siden av klokka på "playlinja" under Staffan så fikk jeg fullskjermsvisning.

 

Arnt og Staffan:

Det er gutta sine det :D :D

 

Terje!

 

Det hjalp, takk skal du ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Staffan og Arnt. Det varmer et slitt og relativt nyoperert hjerte her i høstkulda å se hvor mye arbeide som legges ned av enkelte her på siden av ren idealisme for å bli gjort tilgjengelig for oss vanlige dødelige. Jeg gleder meg til å komme i gang ved bindestikka igjen.

 

Hilsen Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er interessant at du binder alle fluene (nesten) på samme måte og med de samme materialene. Det kunne blitt et flott og enkelt fluebindesett med staffans materialer, som dekker et stort spekter av det man trenger, hvis ikke alt(til ørretfiske)..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke på mollanmedia, denne gangen.

 

Dette har vel kanskje de fleste sett før, men det var nytt for meg. Staffan litt mørkere i ,ja, luggen. Vet ikke når dette er fra jeg, det står arkiv 1998, men det ser litt eldre ut, vel.

 

Hyggelig klipp. Bindetips her også, rask feltbinding av nymfe feks.

 

http://www1.nrk.no/nett-tv/natur/spill/verdi/76622

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne du forklart meg litt mere om åssen jeg kan endre skjermbilde slik at jeg kan se fluebindinga på mollanmedia..

hva jeg skal trykke på og gå inn på..

 

Når du er inne på siden.

 

Ta musen helt ned i høyre hjørne av skjermen.I rammen på Eksplorer er det en knapp som er til zoom. Det står 100% der.

 

Trykk med musen på den lille pilen til høyere for "100%", da kommer det opp en liste. Velg da 75%.

Da skal det funke. Hvis ikke prøver du 125%.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne du forklart meg litt mere om åssen jeg kan endre skjermbilde slik at jeg kan se fluebindinga på mollanmedia..

hva jeg skal trykke på og gå inn på..

 

Når du er inne på siden.

 

Ta musen helt ned i høyre hjørne av skjermen.I rammen på Eksplorer er det en knapp som er til zoom. Det står 100% der.

 

Trykk med musen på den lille pilen til høyere for "100%", da kommer det opp en liste. Velg da 75%.

Da skal det funke. Hvis ikke prøver du 125%.

Lykke til

 

 

har du flere anternativer ;D det er ikke noe "knapp" der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...