Gå til innhold

NYTT PÅ HJEMMESIDA www.mollanmedia.com


Gjest staffan@epost.no

Anbefalte innlegg

  • Svar 131
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Gjest staffan@epost.no

de opptakene er 20 år       

 

Dæven Staffan, du hadde glidd inn i ett hvilket som helst rockband ;D

 

Terje!

 

ja det kan du si.......ganske stilige opptak......var 32 år den gangen.......nå er jeg 22 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noe av det stiligste m de gamle opptaka,var at jeg øyeblikkelig kjente igjen bindinga(kjente ikke igjen trynet ;D)

det er samme enkle,praktiske og effektive måten som i mine øyne har holdt seg upåvirket av alt flash og hitec og superrealisme som kan finnes idag.viser at insektene som fisken spiser,ikke har forandret seg opp gjennom årene ;)

på litt nymotens språk:respect thumbs up til staffan.så enkelt og genialt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

det synes jeg var veldig hyggelig......serverplass er svindyrt.....hver av filmsnuttene er på ca 40 mb....noen større.....og til slutt har det dukket opp over to timer med film!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme det gleder meg å se at når de gutta jeg anser for å kunne mest om fluefiske etter ørret i dette landet (som feks Staffan og Krogvold-brødrene) binder fluer, så er det liksom ikke noe fiksfakseri, men enkle og gode fiskefluer  :)

Det er jo strengt tatt ikke vanskeligere enn at de aller fleste vil kunne binde fluer som fanger fisk etter noen få forsøk.

Andre igjen får det til å høres ut som om man omtrent må være entomologi-nerd, og kunne masse avanserte teknikker for å kunne ha forhåpninger om fisk på egne fluer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To nye vårfluefilmer er lastet opp.

Vi setter pris på de som vil betale noen kroner til 2400 14 75114.

Det koster ca 1000,- i året å ha disse filmene liggende på nettet,

og etter antakk klikk, og nedlastet datamengde, så er det mange som benytter seg av dette.

Og måtte det bli mange flere.

 

Arnt Mollan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt sleivete svart fra min side, men har fulgt staffan i løpet av et langt fluefiskeliv, så jeg kjenner til han og hans mønstre. Det var min første tanke, og det var gledelig å se han live igjen :), men glemte i samme slengen at ikke alle har samme ståsted som meg og at dette er et glimmrende tiltak for vår neste generasjon fluefiskere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...