Gå til innhold

Hjemmemekka videosnutter.


Robban

Anbefalte innlegg

Noen har brukt romjulen til å fiske. Andre har brukt den med familien.

Noen har bundet fluer. Andre har brukt den til å samle årets guttetur på film.

Vi er kjempefornøyd med resultatet, og tenker det kan være en god ting å dele den med andre slik at vinterkulda og mørket ikke blir uutholdelig.

Pop popcorn.

Len dere tilbake.

Forhåpentligvis kan vi spre noe glede til andre fluehuer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har brukt romjulen til å fiske. Andre har brukt den med familien.

Noen har bundet fluer. Andre har brukt den til å samle årets guttetur på film.

Vi er kjempefornøyd med resultatet, og tenker det kan være en god ting å dele den med andre slik at vinterkulda og mørket ikke blir uutholdelig.

Pop popcorn.

Len dere tilbake.

Forhåpentligvis kan vi spre noe glede til andre fluehuer!

Najs =) men slemt... så lenge igjen til fiskesesongen :) hehe... Men takk!  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Noen har brukt romjulen til å fiske. Andre har brukt den med familien.

Noen har bundet fluer. Andre har brukt den til å samle årets guttetur på film.

Vi er kjempefornøyd med resultatet, og tenker det kan være en god ting å dele den med andre slik at vinterkulda og mørket ikke blir uutholdelig.

Pop popcorn.

Len dere tilbake.

Forhåpentligvis kan vi spre noe glede til andre fluehuer!

Knallfilm  <<l men totalopplevelsen og stemninga mister jeg pga musikken! På grensa til latterlig og ødelegge så bra film! :rolleyes:???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Tar mye heller videoene til dere kara, enn den uendelige kjøringa av storfisk og alt jaget det medfører...  <<l;D "Det hadde vært morsomt å fått en fisk, men...."  ;D ;D

Det var virkelig langt mellom høydepunktene hva storfisk i håven angår i fjor, og de gangene det lå an til noe slikt så var det ihvertfall ingen som tenkte på videokamera  ;D

Men det er stort sett slik sesongen fortoner seg, og jeg tviler på om jeg ville blitt noe lykkeligere som fluefisker om kilosfisker var dagligdags  :)

Disse snuttene er uansett bare tull & fjas fra ende til annen, under mottoet "Så lenge man har det moro sjæl" !  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat det som er greia da  <<l Jeg trekker ofte på smilebåndet, og innimellom så kniser og ler man godt også... Heller det enn storfiskjag, så lenge man er flink til å fortelle hva man driver med. Gjenkjennelsesfaktoren "ute på tur" er stor... Pissprat, fisking og enda litt mer kos, pissprat og fisking  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en snutt fra ifjor, noen liker musikken andre ikke.. :)

Mvh Finni F.

Liker! Mye deilige plasser der =) Gleder meg til påska, da jeg nok skal bortover for å teste de gamle plassene i Ryfylke =)

Et lite bidrag fra meg også nå i vinterhalvåret som kanskje varmer... Et par/(tre) måneder til en ny sesong og våren nå :)

-norumen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...