Gå til innhold

Airflo 40 Plus


Anbefalte innlegg

  • Svar 224
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Airflo 40+ får mye skryt her og det er sikkert en konge line, men hvordan er flytvarianten til airflo 40+? Står mest om synk her :)

 

DF

 

Knallsnøre også i flyt!

Er nok blandt de mest populære linene til enhånds laksefiske i flere elver i Finnmark.

Her er det ofte flyt som gjelder. Parametere som vind og "kulde" er absolutt tilstedeværende, og da viser 40+ sin styrke ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Renaelva

Har synk 7 av denne lina og det virker som bare det. Litt vond å kaste med fordet den er så tung men synker veldig fort og skjærer som en kniv gjennom vinden

Har noen SØ på meg med den lina her  :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har min kommet :) gleder meg syyyyyyyyyyyyyyykt til å prøve den!!!

 

fikk tips av micke om å kaste en lav baksleng, og høy forsleng med den lina. ha den svarte delen ute, et bakkast, og swooosh sier det og lina skyter ut som f***!  :o  ;D

 

regner med at det er ganske likt som teeny lina mi, det er deilig å kaste langt med en baksleng  ;D ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestilte akkurat Airflo 40 plus extreme i klasse 7 slow intermediate til 21 engelske pund levert hjem på døra.  ;D

 

sjekk www.tacklebargains.co.uk

 

da får vi bare håpe det leverer like godt som dere sier....

 

Kristian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg prøvd 40+ wf7s7 og det eneste jeg kan si er f... i he...... så deilg det er å kaste med lina. er ganske kjølig her i trondheim nå så det var ikke mulig å ha hele skytelina ute (hang seg litt opp, men så er det minusgrader deluxe ), men kast på 30 og litt til gikk fint  ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestilte akkurat Airflo 40 plus extreme i klasse 7 slow intermediate til 21 engelske pund levert hjem på døra.  ;D

 

sjekk www.tacklebargains.co.uk

 

da får vi bare håpe det leverer like godt som dere sier....

 

Kristian

 

Ingen sier at slow intermediate linen leverer så fryktelig godt ;D

Men værså god....."utenlandshandel" skal være litt gambling.. :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får den i intermediate til samme pris....... :o :o

liker egentlig å støtte de lokal forhandlerene jeg også, mesteparten av det jeg handler gjør jeg lokalt i Larvik eller Sandefjord. Men det er lett å bli fristet til å prøve en slik line når dere skryter så av den og prisen er gunstig.

 

Jeg sjekket forresten de lokale forhandlerene etter en line jeg ville ha før jeg bestilte denne. Loop multi intermediate, men det er ingen som har den på lager....

 

Kristian

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har klumpvekten på 40+ i de forskjellige klassene?

 

Hei!

 

Mener å huske at flyt i #8 veide 21g og flyt i #7 veide 19.

 

Jeg prøvekastet 7er snøre til bjorni..8er snøre mitt er en del tyngre

 

edit : dette var synk 7..

 

Det du prøvde Demko var 40+ #7 synk3 snøret til Toggi, på en #7 EvolutionstixII. Funka bra det :)

 

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har klumpvekten på 40+ i de forskjellige klassene?

 

Hei!

 

Mener å huske at flyt i #8 veide 21g og flyt i #7 veide 19.

 

Jeg prøvekastet 7er snøre til bjorni..8er snøre mitt er en del tyngre

 

edit : dette var synk 7..

 

Det du prøvde Demko var 40+ #7 synk3 snøret til Toggi, på en #7 EvolutionstixII. Funka bra det :)

 

bjorni

 

 

aah, det forklarer den store tyngde forskjellen..Heheh.. Nydelig snøre ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har klumpvekten på 40+ i de forskjellige klassene?

 

Hei!

 

Mener å huske at flyt i #8 veide 21g og flyt i #7 veide 19.

 

Relativt tung i forhold til klassen med andre ord - noe som er vanlig for slike integrerte skyteklumper på over 30 fot. Faktisk på grensen til at det kan være verdt å prøve en lettere klasse ved overhodekasting med en ikke alt for stiv stang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...