Gå til innhold
  • 0

Gis bort til ung fersking med mye interesse.


Robban

Spørsmål

Gir bort en guideline sekk/fluevest, brukt en uke på kola, til en lovende ung fluefisker med dårlig råd, kan hentes på Gero sportfiske etter avtale , send pm.

Gis kun bort til trengende nye talenter med dårlig råd ;D ;D ;D

Alle over 20 år må vise legg og dokumentasjon på at de har dårlig råd.

 

 

post-982-13949859623314_thumb.jpg

post-982-13949859623759_thumb.jpg

post-982-1394985962407_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette spørsmålet

Mest aktive i dette spørsmålet

Postede bilder

Anbefalte innlegg

  • 0
Gjest storfemti

Hmm lyr på over 8 kvalifisere ikke som fersking , men det for gå for denne gang. Da skal jeg ha plassen når jeg er i distriktet , avtale ? ;D

 

 

Er noe som kalles nybegynnerflaks vettu, men plassen skal du få låne om du tar turen oppover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

Her er litt til

Noen sneller, guideline a1-sense seatrout, brukt gjennom mange år, trenger litt olje på korkskiva fra tid til annen for ikke å overløpe+ xtra spole,litt nevenytig så er det ikke noe prob,godt brukt .

 

guideline REM , aldri noe tull, klakker litt når man sveiver inn veldig fort, fin xtra snelle.

 

guideline lpxe2, litt olje avog til, godt brukt

 

guideline lpx 3 , aldri noe tull, godt brukt

 

godt brukt vil si , fiska hardt , mange riper , ikke værdt en dritt , derfor gis bort, ruster bort i skapet . hente på gero eller frakt. ps uten backing og liner

 

Borte vekk

post-982-13949859626298_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0
Gjest storfemti

Er bare kjipt å bruke Lamsonsnella mi på lyren, men jeg får et inntrykk av at du favoriserer vestlandsjentene her, så la gå. Jeg kan jo plutselig få hukommelsestap den dagen du kommer ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

Er bare kjipt å bruke Lamsonsnella mi på lyren, men jeg får et inntrykk av at du favoriserer vestlandsjentene her, så la gå. Jeg kan jo plutselig få hukommelsestap den dagen du kommer ;D

Ja du har rett, vestlandsjentene blir favorisert, men ikke syrstad og co ;D ;D ;D

Holder en knapp på Igor og trøndermafian,.

Ps ikke nevn dette for Syrstad ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...