Gå til innhold

Anbefaling til alle brukere


Anbefalte innlegg

dette er ikke noe negativt ment eller rettet mot noen spesielle brukere, men i det siste har jeg sett at det blir startet nye tråder i hytt og pine. om det er at folk ikke orker å søke på siden eller at de ikke leser alle trådene, ikke vet jeg, men slikt tar plass.

 

derfor vil jeg anbefale alle å se godt gjennom før de poster en ny tråd eller de som lurer på noe kan søke på det først. det er utrolig hvor enkelt man finner ting på siden her bare ved å søke :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

der er jeg og i hue.......tror dette forumet ville ha stagnert eller ville vært lite brukt dersom det skulle vært et slikt orienterings regime

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er for kos ja, men jeg ser ikke poenget i at nye tråder startes bare fordi at de som har startet de ikke har sett skikkelig på siden før ny tråd startes.

 

og jeg tror ikke dette forumet hadde stagnert, men det hadde vært mye enklere å få tak i info da man slipper å lete gjennom massevis av tråder som handler om samme emne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vel sannsynligvis moderatorer full anledning til å spleise tråder som i praksis omhandler samme tema.

Da kan det være greit å tipse om slike tilfeller.

 

Synes det er godt at det foregår flittige debatter.

Enkelte ting er også såpass viktig at det ikke kan diskuteres for ofte ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og skal man dra den enda lengre så er det jo utrolig hva man kan finne på google, wikipedia, i filmer, i bøker osv..osv.. Har du sjekket alt dette før du legger inn en tråd her??  ;D ;D

 

det skal jeg love deg. første jeg gjør er å google. som feks. spiders tråden min, googlet først, fant info også ville jeg vite hva slags erfaring brukere her har med de.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er for kos ja, men jeg ser ikke poenget i at nye tråder startes bare fordi at de som har startet de ikke har sett skikkelig på siden før ny tråd startes.

 

og jeg tror ikke dette forumet hadde stagnert, men det hadde vært mye enklere å få tak i info da man slipper å lete gjennom massevis av tråder som handler om samme emne

 

Mange emner er artige å ta opp på nytt, samt at det kan ha vært en utvikling på produktet siden sist, så det må da vøre greit å lage en ny tråd(eks: håndholdt gps,stenger,fortom,sneller,fluer osv osv).

 

 

DF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil jo etterhvert bare bli tulle tråder her som er aktive da, eks trøndermafian vs vestlandsmafian osv..  ;)

 

Og med sånn chatting som like godt kan foregå via pm eller msn, så vil jo dette forumet bli super dårlig etterhvert..

 

Nei, synns terskelen for å starte nye tråder ikke bør bli for høy, men det er jo bare min mening :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo først og fremst et levende forum og ikke et oppslagsverk. Men kanskje en kunne hatt en samling av tråder som har blitt nominert til å være spesielt gode som man kunne framhevet? Eventuelt kunne disse gjennomgått en større redigering for å få med faginnholdet i trådene slik at de ble lettere å lese. Tenkte da på å lage en slags artikkel av en tråd ikke redigere i den opprinnelige tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil jo etterhvert bare bli tulle tråder her som er aktive da, eks trøndermafian vs vestlandsmafian osv..  ;)

 

Og med sånn chatting som like godt kan foregå via pm eller msn, så vil jo dette forumet bli super dårlig etterhvert..

 

Nei, synns terskelen for å starte nye tråder ikke bør bli for høy, men det er jo bare min mening :rolleyes:

 

vi var i allefall smarte nok til å starte en tråde der vi kunne ta tullet vårt i stedet for å ødelegge sø-tråden og andre arter i sjøen tråden  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke problem med å se dette fra begge sider. Av og til er det nye tråder med spørsmål som blir besvart med en henvisning til en eldre, man kanskje aktiv lang tråd hvor spørsmålet er utførlig besvart, og hvor et lite søk på siden hadde gitt all info. Men litt romslighet vedr. nye tråder er vel en selvfølge, særlig overfor nye brukere som ikke helt er "inne" i søkemulighetene og de store mengder med info som allerede er i "basen".  En liten tanke er vel å vurdere om det er aktive tråder hvor et spørsmål kunne plasseres.

 

Morten

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...