Gå til innhold

Fluer med gummibein


John K

Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Kul reke Bjorni :) Da blir det vel SØ fiske på meg også nå utover...

 

Sender mine Brounefoambiller i dag, de har litt ekstra lange gummibein nettopp for å ligge på overflaten og se litt levende ut.

 

Krok: TMC 100 - 14

Påfuglherl surret/foam over, som kropp, med sorte gummibein.

 

post-1448-13949862235942_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk sendt de i går :rolleyes: Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves eller åssen i hel.... det var.

Flua ser litt spesi ut men prøv den, den funker. Hvis du tenker etter så har flua mange ellementer i seg som "lokker og lurer"

Litt sent ute som vanlig (sørlendinger er det, pleier dere å si)

Regner ikke med det er noe stort problem siden isen ligger de fleste plasser.

Hvis noen er sure for at jeg er treig kan de bare sende flua i retur så sender jeg heller bilde av diger fisk som den flua her fanget  ;);D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit neimen ikke om postmannen min er fluehue, men hvem vet :o

 

Da vet jeg i allefall at fluene er sendt fra dere begge, så får vi bare smøre oss med litt tålmodighet.  Det burde jo være noe vi fluefiskere har i bøtter og spann ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit neimen ikke om postmannen min er fluehue, men hvem vet :o

 

Da vet jeg i allefall at fluene er sendt fra dere begge, så får vi bare smøre oss med litt tålmodighet.  Det burde jo være noe vi fluefiskere har i bøtter og spann ;D

Det er bare å sette seg ved postkassen og vente på vaket eller annen aktivitet  ;D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei.

Fluene fra Ruffen og Juvis har ikke kommet, og vi har vel kanskje ventet lenge nok nå?  Mulig det er en postmann ett eller annet sted som svinger stanga med "våre" fluer.  Ikke vet jeg.  Men jeg sender i allefall ut til Bjorni og Snorre i morgen.  Dersom fluene fra Juvis og Ruffen skulle dukke opp senere, så sender jeg dem til dere da, men siden de ikke har dukket opp ennå, tviler jeg litt på at de noensinne vil det.  Merkelig at to sendinger i samme fluering skal bli borte i posten.......

 

Denne flueringen ble litt amputert, men takker i allefall for innsatsen.  Håper dere slenger med neste gang også.

 

John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var ikke noe morro. Jeg skjønner jeg mistenkes for å prøve å tuske til meg meg noen fluer :-\

Så kjip er jeg ikke ,vi snakker om noen få fluer. Det har jeg råd til å avse!!

 

Dette skal jeg faen ikke være med på mer.  Har aldri opplevd at posten min ikke har kommet frem før så jeg synes dette ikke var særlig stas.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare å binde opp nye.?

Ps: Posten er ikke alltid til å stole på. Jeg har mistet mye fiskerelatert som sendes med brev..

Jo vist kan jeg det men jeg ble litt "skal vi kalle det skuffa nå" 

Kan poste en ny ladning i morra dere bestemmer. Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk sendt de i går :rolleyes: Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves eller åssen i hel.... det var.

Flua ser litt spesi ut men prøv den, den funker. Hvis du tenker etter så har flua mange ellementer i seg som "lokker og lurer"

Litt sent ute som vanlig (sørlendinger er det, pleier dere å si)

Regner ikke med det er noe stort problem siden isen ligger de fleste plasser.

Hvis noen er sure for at jeg er treig kan de bare sende flua i retur så sender jeg heller bilde av diger fisk som den flua her fanget  ;);D

 

!!

De ble sendt 26 februar !!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen hast for min del, bare etterlyste fluene siden det har vært stille en stund. Vil heller få tilsendt komplett sett og vente litt. Kjøpte ei snelle på et annet forum for 2 måneder siden. Selger påstår å ha sendt, men jeg har ikke fått noe enda. Selger har opprettet sak i posten, men ingenting har skjedd sålangt. Virker som om posten har alvorlige problemer om dagen. Tviler ikke et sekund på at Ruffen og Juvis har sendt fluene. Her er det høyst sannsynlig posten som feiler. Juvis og Ruffen, kan dere ikke etterlyse brevet dere sendte hos posten? De må da for svingende få gjort noe med alt "svinnet". Det er for ille at en ikke kan stole på postgangen i Norge lengre.

 

bjorni

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...