Gå til innhold

Fluer med gummibein


John K

Anbefalte innlegg

Ingen som anklager deg for å være kjip her Ruffen, hvertfall ikke jeg ;)

Forresten, pleier du å binde fluer på Grønberg i Kristiansand?

 

Sorry for OT...

hehe Det har jeg faktisk gjort, for 16-17 år siden ;D

Hvordan det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Beklager på det sterkeste dersom det virket som jeg mente at noen prøvde å lure til seg fluer.  Det var overhode IKKE meningen.  Kanskje jeg ordla meg krøkkete.  Beklager!

Dersom noen skulle mistenkes for å tuske til seg fluer, burde det heller kanskje være meg, siden jeg sitter her med alle fluene som kommer inn...... :P

 

Jeg dro igang denne ringen, ønsker derfor selvfølgelig at så mange som mulig får deltatt med sine fluer.  Jeg har ikke noe problem med å vente et noen dager slik at Ruffen får sporet opp fluene sine, eller sendt nye. Det er jo nettopp det som er så gøy med slike flueringer, at man får sett hvordan andre fluebindere lager sine fluer.

 

Som sagt, jeg venter gjerne noen dager til før jeg sender ut fluene.  Og nok en gang beklager jeg dersom noen følte seg støtt av innlegget mitt.

 

John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager på det sterkeste dersom det virket som jeg mente at noen prøvde å lure til seg fluer.  Det var overhode IKKE meningen.  Kanskje jeg ordla meg krøkkete.  Beklager!

Dersom noen skulle mistenkes for å tuske til seg fluer, burde det heller kanskje være meg, siden jeg sitter her med alle fluene som kommer inn...... :P

 

Jeg dro igang denne ringen, ønsker derfor selvfølgelig at så mange som mulig får deltatt med sine fluer.  Jeg har ikke noe problem med å vente et noen dager slik at Ruffen får sporet opp fluene sine, eller sendt nye. Det er jo nettopp det som er så gøy med slike flueringer, at man får sett hvordan andre fluebindere lager sine fluer.

 

Som sagt, jeg venter gjerne noen dager til før jeg sender ut fluene.  Og nok en gang beklager jeg dersom noen følte seg støtt av innlegget mitt.

 

John

Ok  :) Jeg sender noen nye i morra. Som sagt, det burde ikke kunne skjære seg 2 ganger. Skulle de andre dukke opp så gjør du hva du vil med de. Jeg tviler på de dukker opp etter en måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var ikke noe morro. Jeg skjønner jeg mistenkes for å prøve å tuske til meg meg noen fluer :-\

Så kjip er jeg ikke ,vi snakker om noen få fluer. Det har jeg råd til å avse!!

 

Dette skal jeg faen ikke være med på mer.  Har aldri opplevd at posten min ikke har kommet frem før så jeg synes dette ikke var særlig stas.

 

 

 

Tja hva skal jeg si, her har det gått noen dager og jeg har ikke fått med meg dette i det hele tatt. Hva med å sende en PM slik at jeg fikk vite at fluene ikke var fremme? Før du publiserer at mitt bidrag ikke kom frem og at jeg derfor enten jukser for å skaffe meg gratis fluer eller generellt ikke er til å stole på?!?!

Nei dette ble bare trist, nå fikk jeg en elendig start på dagen. Kunne sikkert bundet opp på nytt men jeg dropper det, Fluene mine er som den på bildet, ferdig bundet i 6 eks da jeg tok bildet, sendte de like etter, i en filmhylse, pakket sammen med returkonvolutt med porto på.

 

Litt enig med deg Ruffen, dette tror jeg ikke jeg gidder å utsette meg selv for igjen.

 

Edit: så nå innimellom meldingene her at fluene mine har kommet frem. Velger alikevell å la meldingen stå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juvis, du fikk kanskje ikke med deg det John K skrev her:

 

"Beklager på det sterkeste dersom det virket som jeg mente at noen prøvde å lure til seg fluer.  Det var overhode IKKE meningen".

 

Synes det er avklart at hverken Ruffen eller du har blitt misstenkt for noe som helst her. Formuleringene har imidlertid vært uklare, men er rettet opp.

 

Og, som det frmgår i en annen tråd, så ble John K pappa for litt siden...

 

 

Det som virkelig irriterer meg er at Posten ikke er til å stole på lengre og vi kan jo ikke sende fluer med sporing for å unngå slikt som dette. Det blir for dyrt. Det er litt fort å hakke på hverandre på et forum. Jeg har vært litt for kjapp og tråkket ut i det selv noen ganger desverre.

 

bjorni

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Postmann har ikke rappet fluene her i alle fall. Fluene lå i postkassa da jeg kom hjem fra flellet seint i går kveld. Ikke mange, men veldig spennende fluer. Takker bidragsyterne. Disse ser jeg frem til å prøve, flott bundet var de også.

 

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...