Gå til innhold

RÅ/VAKRE/UVANLIG SNELLER TRÅDEN!


fluedengern

Anbefalte innlegg

Litt på kanten smallwater. Men, du slipper unna denne gangen. Moderatorer: Vær snill med duttebassen nå  ;D Gode budskap er viktig.

 

Duttebass?

 

JEG KLAGER DERE SNART INN FOR FNs FOLKERETTSDOMSTOL I HAAG - HELE BUNTEN!

 

Ahhh, deilig å virkelig kunne le godt av og til ;D ;D ;D Takker, takker ,takker!!!

 

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry Ingve  ;).

 

Jeg er en av dem som har en uhorvelig mengde utstyr, mye ubrukt. Av og til åpner jeg skapet og tar frem forskjellige ting bare for å ta og føle på dem. Omtrent som onkel Skrue i pengebingen.  ;D

1'eren er "kos" å ta frem og kjenne hvor perfekt spolen glir på lagrene. Selv etter alle disse årene. Deilig!!  :)

 

Ok. -Jakten fortsetter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spolekanten er ikke utenpåliggende vickinge, så det forklarer jo hvorfor den finurlige bremsen er der, men snella er rimelig spesiell ja. Blir mer og mer glad i den selv om den ikke er direkte pen.

 

Ok, nå ser jeg det. Forklarer den rare bremsen. Har du brukt denne rare annordningen, eller blir det til at du bremser med fingern under og inni spolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spolekanten er ikke utenpåliggende vickinge, så det forklarer jo hvorfor den finurlige bremsen er der, men snella er rimelig spesiell ja. Blir mer og mer glad i den selv om den ikke er direkte pen.

 

Ok, nå ser jeg det. Forklarer den rare bremsen. Har du brukt denne rare annordningen, eller blir det til at du bremser med fingern under og inni spolen?

 

Har ikke fisket med den ennå faktisk. Kjøpten den sent i fjor høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft kjøre-fisk- bilde, Robert. Bøyer seg helt ned i korken og ser skikkelig tungt ut  :)

 

Sorry Herr brun ikke mitt bilde :D Måtte låne fra et annet sted hvor snella kom litt mere frem :)Rett skal være rett. Sorry

Her er et tatt av fiskekompis Alex, en 2 meter lang blacktip shark fant ut at turens største albie var lunch, tømte snella sånn at jeg måtte holde igjen til det gikk til H.....

forøvrig ca 350 meter gelspunn på snella  ;D ;D ;D

 

[attachimg=1]

 

 

 

post-982-13949861440157_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Abel under bestilling, men til ørret :), fikk nettop vite at de har laget flere fishgraffics sneller(nyheter) til min store ergrelse, en pike snelle, det må jeg bare ha, eller hva??

 

Scroll i videovindu til du kommer til FFR Abel Reels. :) Mye annet lækkert åsså, :), huff huff.

 

http://americanangler.com/index.php?option=com_content&task=view&id=341&Itemid=366&bcpid=1184834014&bclid=1184759198&bctid=1832200704

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Abel under bestilling, men til ørret :), fikk nettop vite at de har laget flere fishgraffics sneller(nyheter) til min store ergrelse, en pike snelle, det må jeg bare ha, eller hva??

 

Scroll i videovindu til du kommer til FFR Abel Reels. :) Mye annet lækkert åsså, :), huff huff.

 

http://americanangler.com/index.php?option=com_content&task=view&id=341&Itemid=366&bcpid=1184834014&bclid=1184759198&bctid=1832200704

Skulle hatt den en Abel Borski, limited edition du vettu  ;) Med tarpon på. 15 timer med håndmaling i tillegg til resten av produksjonsprosessen. Alle er solgt for lengst, kun 50 av hver.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Abel under bestilling, men til ørret :), fikk nettop vite at de har laget flere fishgraffics sneller(nyheter) til min store ergrelse, en pike snelle, det må jeg bare ha, eller hva??

 

Scroll i videovindu til du kommer til FFR Abel Reels. :) Mye annet lækkert åsså, :), huff huff.

 

http://americanangler.com/index.php?option=com_content&task=view&id=341&Itemid=366&bcpid=1184834014&bclid=1184759198&bctid=1832200704

Skulle hatt den en Abel Borski, limited edition du vettu  ;) Med tarpon på. 15 timer med håndmaling i tillegg til resten av produksjonsprosessen. Alle er solgt for lengst, kun 50 av hver.

 

Yea right ;D. Ække det at jeg ikke har lyst på det da Rune ;D ;D ;D. Vi får se , idioter har en tendens til å  lure noen småpenger unna kjerringa :) Har jo lyst på da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags har du i bestilling?

 

Peacock bass i super series 4 ,,,,,,,,,,,,,, priceless,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, helt på felgen av den snella :P :P :P :P :P;D

 

Litt annen grønnfarge på'n i real life, ja jeg gleder meg. :D

 

http://www.abelreels.com/anodized/fish/pages/peacock_bass.htm

 

fin den ja, likte roosterfish og :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags har du i bestilling?

 

Peacock bass i super series 4 ,,,,,,,,,,,,,, priceless,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, helt på felgen av den snella :P :P :P :P :P;D

 

Litt annen grønnfarge på'n i real life, ja jeg gleder meg. :D

 

http://www.abelreels.com/anodized/fish/pages/peacock_bass.htm

 

fin den ja, likte roosterfish og :D

 

Er det egentlig noe å ikke like der Igor  ;D ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venn sparer på Ath. Han er lidenskapelig samler kan man si :)

 

[attachimg=1]

 

[attachimg=2]

 

Så du kjenner Alexander ja. Har mailet litt med ham i det siste. Kunne drept for de to ARASene, C/Iene og SOen hans!!

 

He he sant så sant liker det han har i hyllene ja ;) Håper han ikke blir sinna for at jeg la ut bilde av godbitene hans ;)

 

Apropos sneller som dobler seg i verdi, trur han solgte en gammel Jack charlton snelle for det 3 doble av hva han ga for den og kjøpte seg et par nye Jack charlton for penga :D :D

:D.Uansett lite kjent blant oss her på berget , men den jeg har, har blitt testet på albies og Tarpon, kvalitetsfølese fra sveiv til kork, angrer ikke for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags har du i bestilling?

 

Peacock bass i super series 4 ,,,,,,,,,,,,,, priceless,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, helt på felgen av den snella :P :P :P :P :P;D

 

Litt annen grønnfarge på'n i real life, ja jeg gleder meg. :D

 

http://www.abelreels.com/anodized/fish/pages/peacock_bass.htm

 

fin den ja, likte roosterfish og :D

 

Er det egentlig noe å ikke like der Igor  ;D ;D ;D ;D

 

for nå er det bare prisen, kan hende når jeg er ferdig utdannet at jeg kjøper meg en slik tøff en ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne syns jeg er fin

 

Er den din? Er det noen verdi i disse? Vet om en til salgs  :)

 

Edit: Kopierte bildet også i.o.m. at det er 4 sider siden du gav dette svaret Williams...

 

Ja jeg har kjøpt en men ikke den på bilde. Jeg har ikke fått min ennå.

 

Den koster ikke så mye, jeg betalte 310 kr på ebay. Er ikke kjempe redd for at den skal gå ned i pris :)

 

Sigve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...