Gå til innhold

RÅ/VAKRE/UVANLIG SNELLER TRÅDEN!


fluedengern

Anbefalte innlegg

Fikk en ny "oldie" til ene bambus'n i dag.  <<l

Hva med en nesten 100 år gammel 'Thistle' Perfect 3 1/2" Left Hand Retrive, lagd av Dingley for Alex Martin, Glasgow, Edinburgh & Aberdeen.

Nydelig snelle hvor alt fungerer som om den var laget i går, med unntak av "leading" belegget som dere kan se er nesten utslitt.

thistle_01_fs.jpg

thistle_02_fs.jpg

thistle_03_fs.jpg

JA TAKK!!!  <<l <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Da fikk jeg jammen tak på en "orginal" Waterworks Ula Force F3x også gitt :D

BROTHERS IN ARMS - Waterworks Ula Force F3x og Waterworks Ula Force F2x

10710930025_abd2b22d89_c.jpg

10710915545_5e75faa6ea_c.jpg

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Pent Terje!

Hvilken stangklasse bruker du 3X på?

Takker, Knut :D

Jeg bruker den på en #5 stang, det funker som gull :D

Den er pittelitt mindre i diameter enn Lamson speedster 2 bare litt bredere, så dett er spot on for min del :D

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den streamer-dobbelrigga åtter-stanga(Sage One) ;D som jeg møtte han med i Rena i fjor  ;)  ps: Vi prates forhåpentligvis nærmere til sommern, Terje  ;D Ikke bare på midt på natta, hvor jeg har nettopp har mista mitt livs ørret  Den tok et overraskende godt stykke ut i elva, for å si det mildt  :o

Øvre prissjiktet til L Waterworks er nesten bare flotte saker, ingen tvil <<l Digger kontrasten "sveiva" gir mot det blanke og minimalistiske på F2X. Samma på F3X, kanskje?

edit: Æsj, når skal jeg lære å ikke ta lange pauser før jeg poster et innlegg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Den streamer-dobbelrigga åtter-stanga(Sage One) ;D som jeg møtte han med i Rena i fjor  ;)  ps: Vi prates forhåpentligvis nærmere til sommern, Terje  ;D Ikke bare på midt på natta, hvor jeg har nettopp har mista mitt livs ørret  Den tok et overraskende godt stykke ut i elva, for å si det mildt  :o

Øvre prissjiktet til L Waterworks er nesten bare flotte saker, ingen tvil <<l Digger kontrasten "sveiva" gir mot det blanke og minimalistiske på F2X. Samma på F3X, kanskje?

edit: Æsj, når skal jeg lære å ikke ta lange pauser før jeg poster et innlegg!!!

Streamerobbelrigga Sage One #8 du gitt :D ..... da måtte du ha betalt meg godt for å gå med noe sånt og så mye penger har du ikke ;D

Du så litt små deppa ut der du sto å veiva med stanga etter å ha mista puddingen :D ..... shit happens og til neste år sitter den :D

Waterworks er iallefall sneller som funker og gjør jobben og det er viktigste for meg.

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det å bruke disse snellene Kjell, DET krever litt mer mot enn jeg har. Denne var i ganske så god stand med kun noen småmerker og det må man BETALE for i disse dager. Dessuten avviker den fra originalmodellen i fargekombinasjonen og vips er den enda mer verdt. Disse samlerne ass... ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg kjøpte ATH snella viste jeg ikke noe om samleverdi og sånt. Viste egentlig ikke så mye om snellene heller annet enn at jeg vurderte det til ei snelle av god kvalitet og med et utseende som tiltalte meg.

Så det var en aha opplevelse når jeg oppdaget for få år siden at dette var samleobjekter og at prisene var steget mange hakk i forhold til det jeg gav for den.

Men selv om min er godt brukt gjennom mange år og sesonger er den fortsatt i meget god stand.

Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...